hej tänkte kolla med någon som vet mer en jag. har chip steg 3 och sport filter tänkte byta till 16t turbo från en r, vill oxå byta stakar så jag kan ladda mer vad tror ni det kostar att byta till bätre stakar och vilka är bra ?? laddar 0,9 - 1,0 i dag med 13g snurra.
Det sägs att dump kan ge effektsänkning men den är så otroligt marginellt så det gör inget däremot så ska du ha en återcirkulerande för att motorn ska må bra. Vevstakar finns i alla möjliga prisklasser. Xtremt.se har för 990:- har jag för mig. Men jag tror ett av dom bästa köpen är på lgspeed.se 6700:- för ett kitt med de flesta tillbehör du behöver för byte. om ingen hittar nått bättre förstås
orginal sägs att dom ska klara 1,2-1,3 men det beror ju helt på. är dom sprillans nya så kan du nog ladda lite extra ett tag innan som viker sig men med tanke på att bilarna inte är nya längre och stakarna hängt med ett tag så vet man aldrig när dom ska ge upp.
Har för mig du behöver annat downpipe för att byta till 16t oxå va. och då är ju 3tum som gäller för att få steg3 på riktigt.