3761
Sök

Händiga fruntimmer får inga karlar...

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Nytt nick..
Vad är det som gör att en kille drar bara för att tjejen är händig?
Vad är det som får er killar att springa bara för att en tjej kan starta motorsågen, hugga ved, laga bilen, klippa gräset mm?
Är det så jävla fel att tjejen kan snickra men inte laga mat?
Är det så skrämmande att tjejen tjänar mer pengar än vad killen gör?

Jag blir bara så jävla less. Ska vara singel tills jag dör! sad

1 482 Inlägg
8 april 2010
Nej. tvärtom om du frågar mig smile

Finns för få tjejer som dig smile

BLT Service
Theracords Music Label

618 Inlägg
8 april 2010
om något skulle jag tycka det var trevligt om en tjej skulle meka bil.. dock skulle det väll bli rätt dött i köket eftersom jag hellre är ute än inne.. smile

375 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:
Nytt nick..
Vad är det som gör att en kille drar bara för att tjejen är händig?
Vad är det som får er killar att springa bara för att en tjej kan starta motorsågen, hugga ved, laga bilen, klippa gräset mm?
Är det så skrämmande att tjejen tjänar mer pengar än vad killen gör?

Jag blir bara så jävla less. Ska vara singel tills jag dör! sad

Fyyyy vad jag känner igen det där. Förstår dig precis. Det är fan inte kul att bli nobbad bara för att man är FÖR självständig.  mad

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Kollan skrev:
om något skulle jag tycka det var trevligt om en tjej skulle meka bil.. dock skulle det väll bli rätt dött i köket eftersom jag hellre är ute än inne.. smile

Jag är med den som vill vara ute och fixa.

tratt
353 Inlägg
8 april 2010
skitsnack, dåligt argument enligt mig, varför skulle inte ett händig fruntimmer få en karl, då tror jag det är något annat det är fel på och inte att man är "FÖR" händig.. Antingen letar du på fel område, men då jag nog kan instämma från de flesta killar, tjejer som kan sina saker är sexigt.

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Konjagare skrev:
skitsnack, dåligt argument enligt mig, varför skulle inte ett händig fruntimmer få en karl, då tror jag det är något annat det är fel på och inte att man är "FÖR" händig.. Antingen letar du på fel område, men då jag nog kan instämma från de flesta killar, tjejer som kan sina saker är sexigt.

Möjligt. Men nu har jag fått höra det av tre olika killar efter en kort romans. Är det då så konstigt att man ger upp?

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Kan det vara så att jag "kör över" när  dom säger att dom kan laga motorsågen och jag svarar "nej börja med maten istället"?

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Hur många här inne skulle "skämmas" för att eran tjej tjänade mycket mera än er? (läs kan försörja dig med)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
Rent psykologiskt kan killen känna sig kränkt/mindre värd när tjejen är händig o han kan inte få den berömmelsen...
Men om dom springer bara därifrån när du drar igång motorsågen så verkar som du bor på nåt mesarnas ställe...?

Skicka ett PM till mig om du vill visa hur man drar igång en motorsåg i tajta jeans o flanell skjorta knuten på magen! wink

alliallo skrev:

Du får gärna snickra då också så fixar jag middan! Vad sägs om det då?!

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Jag har träffat killar från många olika håll. Samma sak hela tiden. Jag är INTE en romantsik tjej. Så är det bara.

1 723 Inlägg
8 april 2010
Kvittar vem som tjänar vad, hade jag brytt mig om arbete så hade jag då inte staplat konserver i en matvaruaffär. Så tjäna du mer och hugg ved, jag är rätt bra på att laga mat. Och baka brownies!

När du ändå är igång så har jag en packbox på hojen som fuktar och lita annat att fixa! Tack på förhand smile

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Rent psykologiskt kan killen känna sig kränkt/mindre värd när tjejen är händig o han kan inte få den berömmelsen...
Men om dom springer bara därifrån när du drar igång motorsågen så verkar som du bor på nåt mesarnas ställe...?

Skicka ett PM till mig om du vill visa hur man drar igång en motorsåg i tajta jeans o flanell skjorta knuten på magen! wink

alliallo skrev:

Du får gärna snickra då också så fixar jag middan! Vad sägs om det då?!

Vad gullig du är.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:
Jag är INTE en romantsik tjej. Så är det bara.

Så skönt! Det är sånt tjattrande om romantiken hit o dit!

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Jag var på dejt hos en kille.  Han e ju en sådan där romantisk fjant. vilket jag inte är. han hade tänt massa ljus och skit. när jag klev in så frågade jag om han inte hade betalat in elen..... snacka om att göra bort sig direkt

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:
Jag var på dejt hos en kille.  Han e ju en sådan där romantisk fjant. vilket jag inte är. han hade tänt massa ljus och skit. när jag klev in så frågade jag om han inte hade betalat in elen..... snacka om att göra bort sig direkt

lollol Herregud vad vissa försöker anstränga sig!
O även om det skulle klicka mellan er så alla dessa ljus skulle förmodligen vara första o sista gången.

Roos
8 april 2010
Haha vilket skit.. Har aldrig varit med om en kille som lagt benen på ryggen då jag sagt att jag är utbildad lastbilsmek, nu kör lastbil och hellre står i garaget än går på krogen. Blir oftast helt tvärtom, de flesta killar gillar tjejer som står med båda fötterna på jorden.

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Näääää lågan slocknade lika snabbt som ljusen.

Musiker
472 Inlägg
8 april 2010
När frugan pluggat klart förväntar jag mig nästan att bli försörjd för då är det min tur att sitta och ljuga i skolan! tongue
Hade hon lagat bilen åt mig och hållit den i ordning så hade hon fan ALDRIG behövt städa! lol
Mat kräver jag aldrig av en kvinna att hon skall laga då jag helst gör det själv! wink

Och om killarna lämnar dig för att du är duktig på saker så var de nog ändå inget att ha!

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
Roos skrev:
Haha vilket skit.. Har aldrig varit med om en kille som lagt benen på ryggen då jag sagt att jag är utbildad lastbilsmek, nu kör lastbil och hellre står i garaget än går på krogen. Blir oftast helt tvärtom, de flesta killar gillar tjejer som står med båda fötterna på jorden.

Verkar inte heller vara lätt att "bli kompis" med såna sjysta flickor.... Dom bara finns inte var som helst!

Sök