3822
Sök

Händiga fruntimmer får inga karlar...

Roos
9 april 2010
alliallo skrev:
Dom svaren jag har fått är att "du är för självständig"  "Du är nog lite för tuff för mig" "Jag vill ha mera romantik"

Därför ställde jag frågan här.

Jag är nog den mest oromantiska tjejen man kan hitta, som hellre skulle få motorolja än blommor på alla hjärtans dag (som förövrigt är trams) tex, och jag har inte haft ditt problem. Du kanske faller för fel typ av killar helt enkelt. smile

Fd Bannad
657 Inlägg
9 april 2010
linuslinje skrev:
alliallo skrev:
Håller med Roos med. Jag vill inte ändra mig, Jag är jag och ingen annan.

Varför tror du att killarna flyr från dig då?

Dolt intresse för Fransk våldtäktsporr kombinerat med Star Wars svärd och jabba the hutt dräkter?hmm

Märkesbög

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
linuslinje skrev:
Äh, så länge du är positiv som du verkar vara, ser frammåt och inte tänker så mycket på problemet så brukar det lösa sig för dem flesta. smile

Ja det vet jag att det gör. Men det var ju inte det jag frågade om från början.
Jag har inga problem med att vara själv. Då kan jag grilla mina flinta precis som jag vill ha dom  wink

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Jag kan nog göra en hel del klantiga uttalanden i stället för att tiga och bara gå.

Det har jag listat ut tidigare idag...
Det var lite det jag menade att man skulle ändra sig lite.
Istället för att tiga säger du nåt klantigt (det gör jag ofta pga hjärnskada) men du kan tillägga nåt efteråt som "he he, nää... jag bara skämtar" o då kanske fattar dom att du är en skojare?

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Men då ljuger jag ju. Jag skojar ju inte när jag säger att han är ett klantasle som låter pannan gå upp i 120 grader och hela kåken vibrerar.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Roos skrev:
Jag är nog den mest oromantiska tjejen man kan hitta, som hellre skulle få motorolja än blommor på alla hjärtans dag (som förövrigt är trams)

Lite OT men är jag störd eller borde låsas in som tycker att nåt sånt vore skoj????

alliallo skrev:
Men då ljuger jag ju. Jag skojar ju inte när jag säger att han är ett klantasle som låter pannan gå upp i 120 grader och hela kåken vibrerar.

Och? Gäller bara att vända om det till det positiva! Det har jag fått lära mig...

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Roos skrev:
Jag är nog den mest oromantiska tjejen man kan hitta, som hellre skulle få motorolja än blommor på alla hjärtans dag (som förövrigt är trams)

Lite OT men är jag störd eller borde låsas in som tycker att nåt sånt vore skoj????

alliallo skrev:

Och? Gäller bara att vända om det till det positiva! Det har jag fått lära mig...

Blir du inlåst så låser jag ut dig... wink
Var ser man det posetiva i att stå och städa upp efter en klant som tror han vet allt? Eller att kanske få en panna för 120 papp pajjad?

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Jag kände en äldre herre som drev själv en bilmek ställe för många år sedan.
Gillade att åka dit för gubben hade så oberäkneliga kommentarer så det var inte klokt!
Många andra tyckte samma sak o han gjorde ett skit bra jobb.

Men nu ska vi inte blanda privat o yrkes liv. Den andra måste man vara lite mer professionell i o hålla käften.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Skulle jag fälla samma kommentarer till mina dajter som mjag gör på jobbet så skulle dom inte hinna få av sig skorna innan dom försvann.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Skulle jag fälla samma kommentarer till mina dajter som mjag gör på jobbet så skulle dom inte hinna få av sig skorna innan dom försvann.

Ska vi gå på en dejt då o se vem flyr först?

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
hahaah nu e jag ju inte här för att ragga. Utan bara för att få svar. Men visst...

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:

Du verkar ju ha träffat just klantskallar!

Jag (och förmodligen resten av alla straighta män) tänder visserligen på kvinnlighet och allt vad det innebär, men de normer som sätts av samhället i allmänhet och modevärlden i synnerhet (som förövrigt rattas av medelålders bögar), kan väl knappas betraktas som kvinnligt?
Själv skulle jag aldrig drömma om att skaffa en fru som är rädd för att ta i och skita ned sig och som jag inte skulle kunna resa bort från i ett halvår utan att behöva oroa mig för att ungarna får vad de behöver och att huset står kvar och är i lika gott skick som när jag lämnade det. Då krävs det fan att hon hellre önskar sig verktyg och smörjolja än gucciväskor och smink i julklapp!!! roll

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Roos
9 april 2010
Men om du är kåt så finns det nog snoppar runtomkring dig som inte går hem förräns röret är lagt, kärleken kommer sluta gräva ner dig för att du inte har hittat kärleken. Vänner är minst lika kul att umgås med som en pojkvän. Och sånna lär du väl ha.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
O jag är reserverad wink men det skoj att träffa folk som ger goa kommentarer osv...

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Ras_J skrev:
alliallo skrev:

Jag (och förmodligen resten av alla straighta män) tänder visserligen på kvinnlighet och allt vad det innebär, men de normer som sätts av samhället i allmänhet och modevärlden i synnerhet (som förövrigt rattas av medelålders bögar), kan väl knappas betraktas som kvinnligt?
Själv skulle jag aldrig drömma om att skaffa en fru som är rädd för att ta i och skita ned sig och som jag inte skulle kunna resa bort från i ett halvår utan att behöva oroa mig för att ungarna får vad de behöver och att huset står kvar och är i lika gott skick som när jag lämnade det. Då krävs det fan att hon hellre önskar sig verktyg och smörjolja än gucciväskor och smink i julklapp!!! roll

Jag kan ta på mig kjol och klä mig snyggt.
Förresten vad är  gucciväskor och smink??   wink

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Roos skrev:
Men om du är kåt så finns det nog snoppar runtomkring dig som inte går hem förräns röret är lagt, kärleken kommer sluta gräva ner dig för att du inte har hittat kärleken. Vänner är minst lika kul att umgås med som en pojkvän. Och sånna lär du väl ha.

Var det riktat till mig? Vill jag knulla så är det det minsta problemet. Ännu mera OT nu.

Roos
9 april 2010
alliallo skrev:
Var det riktat till mig? Vill jag knulla så är det det minsta problemet. Ännu mera OT nu.

Dåså sluta deppa och låt kärleken hitta dig istället. yikes

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:

Smink är nåt kladd på ansikten.
Tjejer har det för att se snygga ut, vi killar brukar få det i garaget.
Gucciväskor? System påse?

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Ras_J skrev:
alliallo skrev:

Det vågar jag inte svara på, men det skall tydligen vara något som kvinnor hellre får i julklapp än verktyg..?

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Hahhaha, på tal om smink. När jag och kompisen stog i kön till elmia så var det en tjej där. Hon hade så in i helvete med smink i ansiktet. Hade jag blåst på henne hade hon dammat i en vecka! Är det verkligen snyggt?

Bolagspåse gillar jag! Då och då.

Sök