3679
Sök

Händiga fruntimmer får inga karlar...

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Roos skrev:
alliallo skrev:
Var det riktat till mig? Vill jag knulla så är det det minsta problemet. Ännu mera OT nu.

Dåså sluta deppa och låt kärleken hitta dig istället. yikes

Du fattar nog inte. Jag deppar inte. Jag undrar fortfarande som i mitt första inlägg.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Tar man bort så mycket smink med vinkelslip eller med högtryck?

Lite ögonskugga räcker, men man behöver inte doppa käften i burken!

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag skulle känna mig hotad, jag vill va händig medans tjejen siter bredvid och berättar hur duktig jag är big_smile

Det är så alltså. Vissa känner ett hot? Ett hot i vilken form? Att vi gör det bättre? Skulle du kunna lämna din bil till en kvinnlig lackerare tex?

Roos
9 april 2010
alliallo skrev:
Du fattar nog inte. Jag deppar inte. Jag undrar fortfarande som i mitt första inlägg.

Om man skriver att man inte duger till och sådant anser jag att man deppar och inte bara ställde en fråga. Men det kanske bara är jag.
Senast redigerat av Roos (9 april 2010)

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Tar man bort så mycket smink med vinkelslip eller med högtryck?

Lite ögonskugga räcker, men man behöver inte doppa käften i burken!

I detta fallet hade det nog bara räckt att hugga huvet av henne för att få henne snygg,

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Hahhaha, på tal om smink. När jag och kompisen stog i kön till elmia så var det en tjej där. Hon hade så in i helvete med smink i ansiktet. Hade jag blåst på henne hade hon dammat i en vecka! Är det verkligen snyggt?

Bolagspåse gillar jag! Då och då.

Frugan sminkar sig i princip ALDRIG!
Detta gör att hon ser uppsnoffsad ut med smink istället för att se trött och schleten ut utan! tongue

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Roos skrev:
alliallo skrev:

Om man skriver att man inte duger till och sådant anser jag att man deppar och inte bara ställde en fråga. Men det kanske bara är jag.

Jag skrev att det känns som om man inte duger. Och det känns ju så ibland. Därför vill jag ju veta varför många karlar backar för en händig tjej.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Min...  kommer inte ens ihåg!   hmm

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Roos skrev:
alliallo skrev:

Jag skrev att det känns som om man inte duger. Och det känns ju så ibland. Därför vill jag ju veta varför många karlar backar för en händig tjej.

Låt mig gissa att det är för att man har behov av att känna sig överlägsen? roll

;)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Roos skrev:
alliallo skrev:

För att på ett eller annat sätt känner dom sig hotade...

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Det är kanske det enkla svaret på det hela. Tror att det är svårt för en kille om hans tjej skulle spöa han i bänkpress med.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
en kille om hans tjej skulle spöa han i bänkpress med.

YES PLEASE!!!cool
Senast redigerat av Grabber (9 april 2010)

12 086 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Det är kanske det enkla svaret på det hela. Tror att det är svårt för en kille om hans tjej skulle spöa han i bänkpress med.

De kan man ju vända till sin fördel, gött o ligga underst cool

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Det finns inte en chans att jag gör. Det var bara ett exempel.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
JapMax skrev:
alliallo skrev:

De kan man ju vända till sin fördel, gött o ligga underst cool

LOL

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Det finns inte en chans att jag gör. Det var bara ett exempel.

Nu blev jag besviken....sad

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Roos skrev:
alliallo skrev:

Som sagt det hänger inte på om kvinnan är händig eller inte, har mer å göra med kvinnligheten i övrigt.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
VAD är kvinnlighet då? Spckel, klackar och jobbig handväska?

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:

smile Gör väl inget så länge det inte innebär att tjejen ser ut som en muskelbyggare för då kommer vi ju tillbaks till problemet att det inte är homofiler du vill attrahera...
En polare testade att ligga med en tjej som var muskelbyggare men han sa att det blev lite konstigt i hans huvud för hon påminde lite för mycket om en karl! lol
Finns alldeles säkert killar som tänder på muskelbyggartjejer också, men det är nog allt annat än vanligt...

;)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
VAD är kvinnlighet då? Spckel, klackar och jobbig handväska?

Det verkar så enligt en google sökning...

Sök