3917
Sök

Händiga fruntimmer får inga karlar...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
VAD är kvinnlighet då? Spckel, klackar och jobbig handväska?

Inte nödvändigtvis men att ha en mer typiskt kvinnlig sida som kontrar en mans bufflighet. Man kan ju också ge tillbaka en följdfråga till dig. Hur skulle du känna om din kille var fåfäng, feminin och å ja allmänt bögig?? samma sak som du frågar fast fasvänt.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
hahah, onekligen har ni alla fått mig på ett mycket bättre humör i kväll. Tack för det. Men fortfarande står frågan kvar.. Men det kanske bara handlar om att jag springer på fel killar. Att dom snobbarna vill visa sig duktiga och misslyckas totalt. Och jag säger vad jag tycker och dom känner sig hotade av det.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
baca skrev:
alliallo skrev:

Inte nödvändigtvis men att ha en mer typiskt kvinnlig sida som kontrar en mans bufflighet. Man kan ju också ge tillbaka en följdfråga till dig. Hur skulle du känna om din kille var fåfäng, feminin och å ja allmänt bögig?? samma sak som du frågar fast fasvänt.

Ja, bara han tar mig för den jag är och han är sig själv. Sen visst kan han väl skippa mascaran och nagellack då.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Tror det är fel killar du kollar efter.... Men vilken är rätt kan jag inte svara på...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
baca skrev:
alliallo skrev:

Ja, bara han tar mig för den jag är och han är sig själv. Sen visst kan han väl skippa mascaran och nagellack då.

Fruktansvärt fegt svar!! så du kan ärligt säga att du inte skulle ha några problem att vara tillsammans med en kille vars enda intresse ligger i att dricka champange, shoppa, och ständigt vara på jakt efter nya skor (nått som alla kvinnor verkar vara! hur många skor kan man behöva egentligen??).

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Nej jag tror inte det. Inte så länge han försöker dra med mig på sådan skit, Det kan han ängna sig åt när jag jobbar. Varför ska jag ta hans intressen från han för? Om jag gillar BMW så ber jag ju inte han byta bil bara för att han kör i en volvo.

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Tror det är fel killar du kollar efter.... Men vilken är rätt kan jag inte svara på...

Kollar och kollar. Jadu, om det vore så lätt så man visste vart man fann han eller hon så vore det väldigt smidigt. Och tråkigt.

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
9 april 2010
haha jävlar vilken tråd big_smile
Senast redigerat av Alex_M (9 april 2010)

8-)

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Alex_M skrev:
haha jävlar vilken tråd big_smile

Den blev lång snabbt.  roll

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
9 april 2010
haha ja vafan hände egentligen yikes haha fast vafan jag måste väl kommentera det hela då. skit i allt å kör ditt rejs å se om du hittar nån bra därute big_smile njut av singellivet sålänge. det är så jävla trevligt å vara singel big_smile

8-)

Avstängd
61 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Men det är ju det, jag kör ju mitt rejs. Men då drar dom ju. Jag trivs bra som singel. Men blev bara så nyfiken på vaför detta beteendet istället för att lära av varandra?

12 086 Inlägg
9 april 2010
Är du en tjej som kör ditt rejs och gillar att styra o dona o fixa själv tror jag du får leta efter killar med kanske inte lika mkt pondus.. tror dom kallas tofflar.

Jag tror, baserat på mig själv, att de ligger i mannens natur att iaf vilja va händig och hjälpa till. Kollar man tillbaka i tiden så har de ju alltid varit så. Jag tror att händiga killar inte vill ha händiga tjejer, det är lixom deras grej. Nu finns de ju massa ohändiga killar i takt med att samhället förstört allt vad traditionella könsroller heter tongue Så ut o ragga ohändiga viljeslöa myskarlar de finns haha
Senast redigerat av JapMax (9 april 2010)

406 Inlägg
9 april 2010
*asg*

Den här tråden var det fart i.... Jag hade inet blivit ledsen om jag hittat en tjej som delat mitt intresse för bilar iaf. Hade ju varit lajbans att dela erfarenheter i verkstan...

My way or the highway? I take both sideways

Fd Bannad
657 Inlägg
9 april 2010
Jag tror ända att detta betende är förståeligt, tänk ändå.

1 st tjej har gått hotell och resturang, och som den totala rövslickare hon var gick hon ut med höga betyg men var ej så duktig som hon trodde på att laga god mat. Hon hittat 1 st kille av manligt kön som var intresserad av matlagning, men erkänner dock inte att han dagligen värmer upp kungens favoritkrubb(Skattepengar med snylterisås) och är således väldigt duktig på mat. Tjejen lagar det hon är bäst på och bjuder på detta. Killen berättar hur duktig han egentligen är och berättar att han hellre beställer pizza från Ali Babbas Hivkammare än äter det där. Voila. Tjejen vill inte ha med killen att göra eftersom hon känner sig hotad av hans kunskap och därmed droppar självförtroendet och humöret till noll, gissa hur det gick för snubben?

kan tänka mig att en kille som tror sig vara händig känner sig hotad i sin manlighet(händighet) om nu tjejen visar sig vara duktigare än han i dom ämnen han tror sig vara duktig. Tjejen dumpas då till förmån för blondinbella, 23, som bara väntar på att hennes modeblogg ska bli sponsrad och tycker killen är asfrän när han klarar av att montera det nya soffbord hon köpt från ikea för hans pengar. killens manlighet är då bekräftad och han känner sig nöjd fram tills den dan blondinbella försätter honom i en depression och han försöker dränka sig själv i badkaret.

Märkesbög

998 Inlägg
9 april 2010
baca skrev:
alliallo skrev:
baca skrev:

Fruktansvärt fegt svar!! så du kan ärligt säga att du inte skulle ha några problem att vara tillsammans med en kille vars enda intresse ligger i att dricka champange, shoppa, och ständigt vara på jakt efter nya skor (nått som alla kvinnor verkar vara! hur många skor kan man behöva egentligen??).

+1

Trots att tjejen har 4 par stövlar eller vad dom kallas så ska det vara 2 par till, just nu i våran hall står det 19 par skor vi är 2 i boendet och 2 par är mina.

Min mening så får tjejen gärna vara händig, vilket jag inte är när det gäller att sätta upp hyllor och sånt. Laga mat kan jag. Fixa bilen har jag utbildning samt intresse för.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

STREETRACER
892 Inlägg
9 april 2010
alltså...

Angående ditt problem med att inte hitta karlar!!  lägg ner.. de 3  du hade haft nån kort romans med då?

klart du hittar män att vara med.. sen är det väl så för rätt många idag att man går igenom kill/tjej utbudet i  en 2-3 städer bara för att man är så kräsen o på nåt sätt ska försöka ändra skilsmässo-statistiken ensam?

hur vore det om du slutade leta?
leva ditt liv med ditt egna rejs o sen GARANTERAR jag att när väl den där snubben kommer och är intresserad av dig så lär han juh bli intresserad just för att du är som du är.. och då är jug detta med din självständighet  nåt han lade märke till o gillade med dig direkt?

Sen kan det juh även vara så att så jävla mkt ska ska handla om utseende idag.. så antingen sållar du bort alla "Riktiga" killar.. elr så sållar dem bort dig helt enkelt för att våra snälla tidigare generationer har sett till att man måste vara "TV-Snygg" för att kunna vara lycklig o bli kär o skaffa familj o detta...

Att starta en sån här tråd på garaget va väl inte det smartaste heller då du säkert fått en bunte PM redan med en massa förslag o MSN och hela balletten wink  typ som nåt fjortisar gör på Lunarstorm (om det finns fortfarande?)

Sen får juh du tycka vad du vill om detta svar...
frågar man nåt får man vara beredd på att man kanske inte gillar svaret!!

Önskar dig för övrigt lycka till o är säker på att du kommer bli lycklig en dag med nån karl!!

MvH

Bmc Crew

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 april 2010
Med all tanke som har skrivits här undrar jag bara en sak...
Några av mina polare/bekanta tror sig kunna laga bilar(jag måste fixa det åt dom) eller laga go mat(bättre köpa pizza) får hur snygga o sjysta damer som helst!
Måste man verkligen vara "TV-Snygg" för att vara lycklig? (men ändå inte...)
Eller är det dagen mentalitet med att "vissa upp vad man har"???

Skriver samma sak som många redan gjort.
Kasta inte in handduken efter 3 försök o stå på dig!
Kan dom inte ta lite skit så är dom inte värda att lägga mer tid på - du kan göra annat roligt under den tiden!

Sträck på ryggen, upp med hakan nu!

O lycka till!!!!

1 523 Inlägg
9 april 2010
Sketstopp24v skrev:
alltså...

Angående ditt problem med att inte hitta karlar!!  lägg ner.. de 3  du hade haft nån kort romans med då?

klart du hittar män att vara med.. sen är det väl så för rätt många idag att man går igenom kill/tjej utbudet i  en 2-3 städer bara för att man är så kräsen o på nåt sätt ska försöka ändra skilsmässo-statistiken ensam?

hur vore det om du slutade leta?
leva ditt liv med ditt egna rejs o sen GARANTERAR jag att när väl den där snubben kommer och är intresserad av dig så lär han juh bli intresserad just för att du är som du är.. och då är jug detta med din självständighet  nåt han lade märke till o gillade med dig direkt?

Sen kan det juh även vara så att så jävla mkt ska ska handla om utseende idag.. så antingen sållar du bort alla "Riktiga" killar.. elr så sållar dem bort dig helt enkelt för att våra snälla tidigare generationer har sett till att man måste vara "TV-Snygg" för att kunna vara lycklig o bli kär o skaffa familj o detta...

Att starta en sån här tråd på garaget va väl inte det smartaste heller då du säkert fått en bunte PM redan med en massa förslag o MSN och hela balletten wink  typ som nåt fjortisar gör på Lunarstorm (om det finns fortfarande?)

Sen får juh du tycka vad du vill om detta svar...
frågar man nåt får man vara beredd på att man kanske inte gillar svaret!!

Önskar dig för övrigt lycka till o är säker på att du kommer bli lycklig en dag med nån karl!!

MvH

Man kanske skulle starta en ny tråd? tongue
"Snälla killar får inga fruntimmer" med tanken att tjejer alltid söker sig till dom lite "farliga" och tuffa killarna wink
Senast redigerat av Noiseprojekt (9 april 2010)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 april 2010
alliallo skrev:
Om jag gillar BMW så ber jag ju inte han byta bil bara för att han kör i en volvo.

Finns det faktiskt tjejer på garaget som nästan gör..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

1 523 Inlägg
9 april 2010
Tokken skrev:
alliallo skrev:
Om jag gillar BMW så ber jag ju inte han byta bil bara för att han kör i en volvo.

Finns det faktiskt tjejer på garaget som nästan gör..

Men lägg av?!
Finns det såna stolpskott? hmm

Sök