3228
Sök

Angående: Västerås träff ikväll 10/4

FreddeK
10 april 2010
KBerglund skrev:
"Då en moderator, med en moralpredikan värre än katolska kyrkan, låste förra tråden." hahah 5p till dig.

dont push it!

78 Inlägg
10 april 2010
Vi ses där!

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
10 april 2010
låter osm att det blir mycket feta bilar. synd att några körde sönder idag på konbanan ! big_smile ska väl snart ta å bege mig ut på en runda haha smile

8-)

91 Inlägg
10 april 2010
sitter och tjurar hemma över att man inte kan ta sig dit!

FreddeK
10 april 2010
Fifan vilket mög...är på parkeringen i skrivande stund och höll på att nita em kille i en vit 240..fan vilka bönder. Nej fan åk inte hit.

Bärs!
3 456 Inlägg
10 april 2010
FreddeK skrev:
Fifan vilket mög...är på parkeringen i skrivande stund och höll på att nita em kille i en vit 240..fan vilka bönder. Nej fan åk inte hit.

Jasså? Varför? Vad hände?

Edit:
Dessa förbannade Volvo slusk...
Senast redigerat av Aga_Diff (10 april 2010)

Garaget.org peakade 2008.

FreddeK
10 april 2010
Aga_Diff skrev:
FreddeK skrev:

Jasså? Varför? Vad hände?

Edit:
Dessa förbannade Volvo slusk...

som vanligt ska det komma ett jäkla spån ch parkera bredvid och bete sig som barnungar, stå och tokgasa och smälla med bilen, nej borde vara förbjudet att göra reklam för dessa pissträffar!

1 309 Inlägg
10 april 2010
Vilket fjasko till träff. vet dock inte om det kom mer bilar efter att vi åkte

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

33 Inlägg
11 april 2010
hm, trist att ni fick uppleva bönderna. Märkte inte av dom allt för mycket förutom vid stationen. Blev dock bättre drag senare, blev en liten stege :p

205 Inlägg
11 april 2010
Från träffens början smile

http://img14.imageshack.us/img14/2156/20100410898.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/7269/20100410899.jpg

Trying is the first step towards failure

7 Inlägg
11 april 2010
Det var kul till och med den tiden det var dags för min bil att bli blästrad av något jävla stolpskott i en Camaro. Måste folk burna i grus?

95 Inlägg
11 april 2010
Svaniis skrev:
Det var kul till och med den tiden det var dags för min bil att bli blästrad av något jävla stolpskott i en Camaro. Måste folk burna i grus?

och med bilar bakom... lät riktigt jävla genomtänkt hmm

95 Inlägg
11 april 2010
Chippen88 skrev:
JimB skrev:
Skulle kunna kunna plåta lite på plats samt spela in lite hd-rulle smile
Bilen är på rep så tar mig inte dit själv, plockar någon trevlig människa upp mig hänger jag på!
Skicka ett mess eller slå en pling - 0761875025

Cya big_smile

gör vad du kan för att ta dig dit, ju mer folk desto roligare smile

Siktar på någon kommande helg istället! Var stört omöjligt att komma ner ikväll hmm

205 Inlägg
11 april 2010
Det kommer en riktig HD rulle av boomblaster här på garaget inom tid wink

Trying is the first step towards failure

18 Inlägg
11 april 2010
fan västerås sveriges tråkigaste stad klagar för att man börnar lite.... och så kan ni ju hålla käften om bönder ni vet ju inte en va bönder är era jävla statsare.. idioter verkar ju inte veta hur man har kul dåligt dåligt

Trimmare
129 Inlägg
11 april 2010
Strrid skrev:
fan västerås sveriges tråkigaste stad klagar för att man börnar lite.... och så kan ni ju hålla käften om bönder ni vet ju inte en va bönder är era jävla statsare.. idioter verkar ju inte veta hur man har kul dåligt dåligt

Haha, visst kan man börna, men kanske inte där de e fina bilar å mäniskor som kan få grus över sig,
Man kan faktiskt vissa lite respekt tycker jag, hoppas fler tycker de? big_smile

95 Inlägg
11 april 2010
gle skrev:
Strrid skrev:

Haha, visst kan man börna, men kanske inte där de e fina bilar å mäniskor som kan få grus över sig,
Man kan faktiskt visa lite respekt tycker jag, hoppas fler tycker det? big_smile

+1 roll

95 Inlägg
11 april 2010
Strrid skrev:
Jag tycker västerås är sveriges tråkigaste stad när ni klagar för att man börnar lite.... och så kan ni ju vara snälla att inte yttra er om bönder ni vet ju inte ens vad en bonde är era så kallade statsbor. Ni slashasar verkar ju inte veta hur man roar sig en lördagkväll... dåligt dåligt hmm

Editade ditt inlägg så det blev lite trevligare att läsa big_smile
Senast redigerat av JimB (11 april 2010)

Trimmare
129 Inlägg
11 april 2010
JimB skrev:
Strrid skrev:
Jag tycker västerås är sveriges tråkigaste stad när ni klagar för att man börnar lite.... och så kan ni ju vara snälla att inte yttra er om bönder ni vet ju inte ens vad en bonde är era så kallade statsbor. Ni slashasar verkar ju inte veta hur man roar sig en lördagkväll... dåligt dåligt hmm

strrid. så du menar att åka runt å börna ö förstöra för andra som får sinna bilar blästrade e roande på en lördagskväll? sen kanske inte denna träff vart lyckad efter som de inte vart så mkt billar mm.......

18 Inlägg
11 april 2010
gle skrev:
JimB skrev:
Strrid skrev:

strrid. så du menar att åka runt å börna ö förstöra för andra som får sinna bilar blästrade e roande på en lördagskväll? sen kanske inte denna träff vart lyckad efter som de inte vart så mkt billar mm.......

ja om ja inte minns fel så stog det 50 bilar på rad ellar missa ni dom? eller så var det ingen bakom er nötter... det är väll inte att förstöra när man bara vill ha lite kul ok om han hade ståt bland alla men nu var den ingen bakom så sluta gnäll för fan..
Senast redigerat av Strrid (11 april 2010)

Sök