Om du nu blir av med fårrrden. Vad blir det för oseriöst projekt då sen?
Defenetivt ngt med quattro iaf! Men om det blir så där super-oseriöst vet jag faktiskt inte. Har fått nys om en riktigt billig S4:a med blåst topppackning som jag funderar på att ta på mej och skruva med i sommar. Den är lite utav en hund, men i slutändan kommer jag ha en fullt fungerande S4:a för ca 6k satt. Billigare än så blir det nog inte.
Om du nu blir av med fårrrden. Vad blir det för oseriöst projekt då sen?
Defenetivt ngt med quattro iaf! Men om det blir så där super-oseriöst vet jag faktiskt inte. Har fått nys om en riktigt billig S4:a med blåst topppackning som jag funderar på att ta på mej och skruva med i sommar. Den är lite utav en hund, men i slutändan kommer jag ha en fullt fungerande S4:a för ca 6k satt. Billigare än så blir det nog inte.
Den har varit med om rätt mkt, (35k mil, trasig front, rostiga skärmar och har tappat nån list) Men den har den rätta utrustningen, är billig, och ger mej ngt att göra. Bara jag orkar skruva klart den
Sen lite bättringsfärg ifrån midjan och neråt så kan den faktiskt se helt okej ut.
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Jag bad dom skicka bilder ifrån deras isåkning. Så om nå dagar kanske det kommer upp nå kul foton
Och under tiden silar man väll blocket efter quattro. Får se hur det blir med S4:an Det tar imot mest pga att det är mkt jobb innan man kan börja åka den. Och jag har inget riktigt garage, utan får isf stå på parkeringen. Gör väll inte så mkt en varm sommardag iförsej. Men ändå, ont om plats att lägga alla delarna
Jag bad dom skicka bilder ifrån deras isåkning. Så om nå dagar kanske det kommer upp nå kul foton
Och under tiden silar man väll blocket efter quattro. Får se hur det blir med S4:an Det tar imot mest pga att det är mkt jobb innan man kan börja åka den. Och jag har inget riktigt garage, utan får isf stå på parkeringen. Gör väll inte så mkt en varm sommardag iförsej. Men ändå, ont om plats att lägga alla delarna
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
En Audi S4 "2.8" Som dessutom inte ens är en quattro (finns ingen knapp för diffen vid växelspaken)
Satt näe, jag hoppar!
Do´h det missade jag, sorry!
*
Registreringsnummer: PBB786 Fabrikat: AUDI 100 2,8 E Färg: SVART Fordonsslag: PB Fordonsår: 1991 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: ZZZ4AZMN049003 Typgodkännandenummer: Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: 2009-08-06 Senaste EU-regbevis del 2: 2009-08-06 Handelsbeteckning: Upplysningar:
killen som haft den i 1½ år trodde att om han vattnade o tvättade den ofta så skulle den växa från en audi 100 till o bli en S4 heheh