Jag tycker den gick alderless för tyst.. Fram med borrmaskinen och gör lite hål i avgassystemet:) Eller kapa bort skiten:)
Det saknas en packning mitt i nånstans, så det mesta läcker ut där redan
Pavva skrev:
ju tystare desto bättre ju
Då kan man sladda utan att få så mkt uppmärksamhet
Har varit helt dött då jag åkte på säsongens omgång av magsjuka. Första gången på... 5-6 år tror jag. Synd att bryta den trenden. Och pga kronisk sjukdom i övrigt så tar det extra lång tid att studsa tillbaka.
Därimot så kan jag hämta ut mitt takräcke om jag vill, men det får nog vänta tills imorgon.
Jag tycker den gick alderless för tyst.. Fram med borrmaskinen och gör lite hål i avgassystemet:) Eller kapa bort skiten:)
Det saknas en packning mitt i nånstans, så det mesta läcker ut där redan
Pavva skrev:
ju tystare desto bättre ju
Då kan man sladda utan att få så mkt uppmärksamhet
Har varit helt dött då jag åkte på säsongens omgång av magsjuka. Första gången på... 5-6 år tror jag. Synd att bryta den trenden. Och pga kronisk sjukdom i övrigt så tar det extra lång tid att studsa tillbaka.
Därimot så kan jag hämta ut mitt takräcke om jag vill, men det får nog vänta tills imorgon.
krya på dig blev utskälld i går när brosan och jag var ute och sladdade
Vad händer här då? Mjo, idag var jag och hämtade ut mitt räcke
Passade även på att toppa av med olja, och slog på ngt vis i alldeless för mkt istället? Men oroar mej inte så mkt då det endå forsar ut ifrån ventilkåpspackningen. Tänkte helt enkelt vänta in normal nivå sen byta packningen
Monterade även en extra backlampa. Söliga backlampor är det värsta jag vet.
Men nånting står inte rätt till, trots att den funkade innomhus, och kablarna verkar ha bra kontakt så startar den inte. Det har blåst alldeles för mkt för att jag ska ha forskat i det. Kanske tittar på det imorgon när det ska vara uppehåll.
ajaj, en kompis hade 2 backlampor skruvade ovanpå stötfångaren imellan ordinarie lampor och regplåten.. mer ljus bakåt då belysningen kommer högre upp. ut o knåda på den lösningen
Har läst hela tråden och detta är lätt den roligaste och en av de mest spännande och inspirerande trådar jag har läst! Hoppas du fortsätter med denna länge! Ps, du fick min första trådkommentar på gorg också!, Ds
Synd på lampan, det är inte lätt att vara en del av bilens akter när det är snö ute och det finns saker att sladda in i ^^
Och så har den dött igen Blir lätt så när det inte händer ngt! Jag kunde inte genomföra min bästa plan pga pengar, och har inte hittat på något annat kul. Och inte riktigt engagerat mej i att pynta takräcket
Crille88 skrev:
ajaj, en kompis hade 2 backlampor skruvade ovanpå stötfångaren imellan ordinarie lampor och regplåten.. mer ljus bakåt då belysningen kommer högre upp. ut o knåda på den lösningen
Mja, stötfångaren är i skumgummi satt. Och dessutom har jag krossat dendär lampan 3ggr nu. (Helt otroligt att den lever.) Så det ligger på hyllan tills vidare
Lillkanto skrev:
Har läst hela tråden och detta är lätt den roligaste och en av de mest spännande och inspirerande trådar jag har läst! Hoppas du fortsätter med denna länge! Ps, du fick min första trådkommentar på gorg också!, Ds
Ah, shit va kul! Trevligt att det uppskattas! Synd bara att man inte kan fortsätta i samma takt. Det blir ju så, uppföljaren är aldrig lika bra som orginalet! D: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Allmän update; Numera är båda sidorna utav stötfångaren sprucken, och så böjde jag slutburken lite. Men utöver det så är det nog fan bästa bilen jag ägt!
Jag ska FÖRSÖKA engagera mej själv tillräckligt länge för att pynta den lite. Jag har säkert lite bråte som kan göra mer nytta som utsmyckning!