Vad gör du nu? Är du fortfarande orolig eller kör du på?
ångrar du köpet?
det var typ 5 år sen jag hade den bilen
men i efterhand hade jag hellre haft en billigare men tuff 535a eller 325 e30 som första bilen och sparat mellanskillnanden mot den 328an. tror jag haft 15 bilar i mellan den och den jag har nu (hartge trimmad e36a i medelmåttligt brukskick) maskinellt är dock allt tipp topp. jag hade även en helt nylackad m5a i originalskick samt en alpina b3 i mellan och både var bättre skick än den ja har nu...men jaa tröttnade på att ha putsbilar så köpte en mer kör glad maskin och vettig allround bil alpinan var iofs ekonomisk med entusiasttförsäkrinng men inget jag vågade ställa på allmän parkering och så hade den automatlåda vilket fick mig att somna. m5an var ju en helt otrolig bil! men det kostar att köra och underhålla så sålde den också...så fick bli något mitt i mellan nu. trimmad e36a som inte ger så mycket sken av sig.
så jag vet hur det kan vara.. tuffare bil = inte alltid roligast. den här vintern hade jag en gammal e30 och 740 som ja körde skiten ur...ärligt talat mycket roligare i sån bil än en nyare och fräschare bil med mer krut i.. (om man inte har obegränsat med pengar när man ska ut o sladda o gasa intill varvstopp)
så en sierra kan också va nåt att tänka på ja... dock lämnar väl kvaliteten en del att önska. men roliga är dom!
Senast redigerat av Aquilla (22 april 2010)
En generell BMW ägare: njuter mer av bilen än sambon eller frun, om den har någon vilket inte alltid är vanligt. Åker då gärna en omväg med bilen för att få chans att visa upp sig och gärna med dimljusen på. Mer intresserad av hur han blir uppfattad i sin bil än utanför, Tror det är en snabb sportbil han köpt fast det viktigaste är ändå att den andas premium och status bland arbetskamraterna.