3917
Sök

Lustiga annonser - fordon :-)

Muttley
20 mars 2011
Skoj.
Han tror han ska kunna få ut så mycket pengar för något man får lägga enorma pengar på.

http://www.blocket.se/vasternorrland/To … _4&w=3

1 217 Inlägg
20 mars 2011
tkd_rille skrev:
Skoj.
Han tror han ska kunna få ut så mycket pengar för något man får lägga enorma pengar på.

http://www.blocket.se/vasternorrland/To … _4&w=3

Den där är ju omöjligt värd mer än max 2500kr.

Sicka muppar det finns.

613 Inlägg
20 mars 2011
jag hade en citroen zx aura 16 ventilars ute på blocket jag vet att detta inte hör hemma här egentligen men jag ville bara posta ett mejl jag fick som verkligen fick mig att skratta utav helvete ENJOY

"Du är inte av en händelse intresserad utav lite äldre motorsågar. Jag har i min ägo en stor mastrodont motorsåg som väger så mycket att den knappt går och bära smile Den är av märket Partner. Den startade fin fint när jag hade igång den trots att den legat länge. Värsta monstret!

Eller en gammal Huskvarna kamin i sån där ful färg. Den är i ordentlig storlek och skicket är bra.

Några andra eventuella bytes varor skulle kunna vara ekologiskt odlade morötter/rödbetor (som vi odlat själva).
Krav märkt (egen mald) mjöl av olika sorter.
Blåbär i obegränsade mängder. Som vi plockat själva i den finaste pelarsal man kan tänka sig.
Krav honung av maskros och hallonblad i största del - vilket är otroligt gott -vi äter aldrig någon annan.
Vegan tandkräm som inte innehåller flour med världens enda komposterbara tub. Ett väldigt bra alternativ som ger bättre effekt än någon annan tandkräm jag testat.

Är du inte intresserad av att byte med något av detta så undrar jag om du vill sälja bilen för blott 700:- till en hårt arbetande familjeförsörjare?"

haha herrejävlar vad folk kan alltså big_smile

1 168 Inlägg
20 mars 2011
Holmmis skrev:
jag hade en citroen zx aura 16 ventilars ute på blocket jag vet att detta inte hör hemma här egentligen men jag ville bara posta ett mejl jag fick som verkligen fick mig att skratta utav helvete ENJOY

"Du är inte av en händelse intresserad utav lite äldre motorsågar. Jag har i min ägo en stor mastrodont motorsåg som väger så mycket att den knappt går och bära smile Den är av märket Partner. Den startade fin fint när jag hade igång den trots att den legat länge. Värsta monstret!

Eller en gammal Huskvarna kamin i sån där ful färg. Den är i ordentlig storlek och skicket är bra.

Några andra eventuella bytes varor skulle kunna vara ekologiskt odlade morötter/rödbetor (som vi odlat själva).
Krav märkt (egen mald) mjöl av olika sorter.
Blåbär i obegränsade mängder. Som vi plockat själva i den finaste pelarsal man kan tänka sig.
Krav honung av maskros och hallonblad i största del - vilket är otroligt gott -vi äter aldrig någon annan.
Vegan tandkräm som inte innehåller flour med världens enda komposterbara tub. Ett väldigt bra alternativ som ger bättre effekt än någon annan tandkräm jag testat.

Är du inte intresserad av att byte med något av detta så undrar jag om du vill sälja bilen för blott 700:- till en hårt arbetande familjeförsörjare?"

haha herrejävlar vad folk kan alltså big_smile

HAHAAHA lol

Ustkaka
506 Inlägg
20 mars 2011
Slash skrev:
Woodpecker skrev:

Jag kanske är trög men vad är det för kul med denna bil??

Niklas1987 skrev:
Woodpecker skrev:

Jag kanske är trög men vad är det för kul med denna bil??

Undrar samma sak, ser inge kul med annonsen

Jag tror att Sami-B trott att det var en C-klass på bilden vilket dock inte skulle gjort det roligare. Detta går i stil med inlägget om "Vovlo" istället för Volvo hmm

Haha, sorry. Fel annons, det var en ML på bild men stod E-klass. den värkar vara borta nu

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

906 Inlägg
20 mars 2011
http://www.blocket.se/jonkoping/Volvo_7 … 20&w=3 , vilken bra bild han valde "den svarta i bakgrunden" smile

=)

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 mars 2011
Lite ot men Holmmis är inte ensam om att få idiotiska bytesförslag. En och samma mupp mailade mig om 2 olika bilar vid 3 tillfällen och föreslog byten med tex ett akvarium & en risig Golf -88. Bilen ha mailade mest förslag på var en amazon för 12K, varför skulle jag vilja ha en golf värd 5K?
Har också fått förslag från en tjej som erbjöd mig en stor hög tatueringprylar mot en annan Amazon, jag har inte ens några tatueringar, än mindre några ambitioner att tatuera! tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Muttley
21 mars 2011
RD_87 skrev:
Lite ot men Holmmis är inte ensam om att få idiotiska bytesförslag. En och samma mupp mailade mig om 2 olika bilar vid 3 tillfällen och föreslog byten med tex ett akvarium & en risig Golf -88. Bilen ha mailade mest förslag på var en amazon för 12K, varför skulle jag vilja ha en golf värd 5K?
Har också fått förslag från en tjej som erbjöd mig en stor hög tatueringprylar mot en annan Amazon, jag har inte ens några tatueringar, än mindre några ambitioner att tatuera! tongue

Sjuka människor. Jag la ut min bil igår. avställd obes. och lite att göra på den.
Jag har fått förslag på besiktigad eclipse. En seat och nu en bmw som inte skulle vara så mycket att göra på.

Varför erbjuder de sig sina godkända bilar ? Varför byta ner sig om man ska säga så. smile.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 mars 2011
tkd_rille skrev:
RD_87 skrev:

Sjuka människor. Jag la ut min bil igår. avställd obes. och lite att göra på den.
Jag har fått förslag på besiktigad eclipse. En seat och nu en bmw som inte skulle vara så mycket att göra på.

Varför erbjuder de sig sina godkända bilar ? Varför byta ner sig om man ska säga så. smile.

Talesättet "Den sista idioten är inte född än" poppar upp i mitt huvud av någon konstig anledning...

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

613 Inlägg
21 mars 2011
ja det finns verkligen konstiga människor fick ett erbjudande på min turbo så sent som idag

någon ville förbarma sig och köpa den för 4000 haha fyfan synd att inte namn och telefonnummer samt personnummer är obligatoriskt när man skickar mejl så man kunde få veta om det är nån man känner för annars är det ganska irriterande att få massa idiotiska skambud

Muttley
21 mars 2011
RD_87 skrev:
tkd_rille skrev:
RD_87 skrev:

Talesättet "Den sista idioten är inte född än" poppar upp i mitt huvud av någon konstig anledning...

haha. och ja de kommer nog fler lustiga förslag. Jag hoppas jag blir av med den idag eller snart. För att ha annons på blocket med billig bil är rena pinan tycker jag.

Jag fick faktiskt sms från en i england med smile SOm folk brukar få.

Annars är de sådana prutsms . När de står riktigt tydligt att de går inte pruta så ska de ändå.

Trucker
2 710 Inlägg
21 mars 2011

Fart missbrukare

2 656 Inlägg
21 mars 2011
Holmmis skrev:
ja det finns verkligen konstiga människor fick ett erbjudande på min turbo så sent som idag

någon ville förbarma sig och köpa den för 4000 haha fyfan synd att inte namn och telefonnummer samt personnummer är obligatoriskt när man skickar mejl så man kunde få veta om det är nån man känner för annars är det ganska irriterande att få massa idiotiska skambud

de e en 740 ??? hahah tror du de e en guldklimp eller:p

Rekondare/Personbilsmekaniker
198 Inlägg
21 mars 2011
BMWgrabben skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_3_2_0T_SS_ARC_Pilotpaket_FULLUTR_GPS_32733151.htm?ca=9&w=3

Poängen med första bilden ?!

visa bakdelen på sin bil? :roll

3 259 Inlägg
21 mars 2011
BMWgrabben skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_3_2_0T_SS_ARC_Pilotpaket_FULLUTR_GPS_32733151.htm?ca=9&w=3

Shit! Inte alla som har fått en polisbil parkerad brevid sin egen bil! Undra om man skulle åka o låtsas vara intresserad av bilen bara för att få ta lite på han! big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
21 mars 2011
JonR skrev:
BMWgrabben skrev:

Shit! Inte alla som har fått en polisbil parkerad brevid sin egen bil! Undra om man skulle åka o låtsas vara intresserad av bilen bara för att få ta lite på han! big_smile

Inte för att vara sån men Abed i Botkyrka säger väll allt

Rock'n Roll

3 259 Inlägg
21 mars 2011
TenZer skrev:
JonR skrev:
BMWgrabben skrev:

Inte för att vara sån men Abed i Botkyrka säger väll allt

Kanske är en sån där Gangzta!

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

613 Inlägg
21 mars 2011
ekelund88 skrev:
Holmmis skrev:

en 740 tic fulltrycks års 1990 som gått 14000 mil efter senaste renoveringen ja den är värd mer än 4000 ska jag tala om

82 Inlägg
21 mars 2011
Holmmis skrev:
ekelund88 skrev:
Holmmis skrev:

en 740 tic fulltrycks års 1990 som gått 14000 mil efter senaste renoveringen ja den är värd mer än 4000 ska jag tala om

Jag kan ta den För 3 tuss big_smile
Senast redigerat av Pryllan (21 mars 2011)

2 656 Inlägg
21 mars 2011
Holmmis skrev:
ekelund88 skrev:
Holmmis skrev:

står som sagt på kapade fjädrar kasst avgassystem oljeläckage elfel dåligt bränslerelä eller har pumpen gett upp. med tanke på detta ??? nja knappast

Sök