linuslinje skrev:
Jag vet inte.. Jag ser alltid till att åka dit med en nystädad nytvättad bil och gott humör. Går nästan alltid bra.
Om de hittar fel på bilen så blir jag tacksam, då jag inte vill ha några fel på bilen.
Förstår inte hur ni resonerar, vill ni inte veta vad det är för fel och laga det?? Vill ni åka runt i trasiga bilar?
Har varit runt bland lite olika Besiktningsstationer.
I Södertälje är dem stressiga och verkar inte alls ha roligt på jobbet (taskig chef?) Fick faktiskt ett nedslag att lampan på hastighetsmätaren inte fungerar. Någon annan som har hört ngt att få det? Alla på Bilia skrattade åt det.
I Eskilstuna tycker jag dem var helt okay, går snabbt som fan. Varit där 2 gånger. Godkänt varje gång.
I Västerås tycker jag dem var otrevliga, noll service. Varit där 1 gång. Godkänt varje gång
I Strängnäs tycker jag att dem är väldigt trevliga, snabba och förklarar lätt hur man ska göra om man känner sig osäker. Sist åkte vi några km och lyssnade på ett hjullager som lät som de inte brukar göra när de börjar gå sönder. tog väl en 20 min. Men han godkände det. Finns en skäggig där som har lite dåligt rykte, han har underkänt nästan alla vänner för mig. Men aldrig mig. varit där ~20 gånger.
Strängnäs vinner priset hos mig.