Avgasåterledning?!
Inte en aning om vad det är, Haynes boken besitter 99,9% av alla svar, mycket bra böcker.
Jag har en bekant som jobbar på hydroscand så jag får köpa stålomspunnet löjligt billigt.
Jag vet inte vem Janne på tradera är men det är säkert helt ok grejjer, bara för 2 minuter sedan beställde jag tänd och bränsle chip av Krister på KL-Racing så det blir lite mecka antingen nu i veckan eller nästa vecka. Tackar gudarna för guldbox. Jag siktar på 0,8 bar för driftsäkerhet men med A-kam, green cotton filter och 3" downpipe så ska det nog räcka till för att sjussa runt fruga vovve och barn.
Med min gamla 740 laborerade jag lite med avgas, körde 3" DP med race kat och testade både 3" efter katt och 2.5" efter katt och jag tyckte den gick bättre med 2.5" efter katt, det kändes som att det vart bättre respons. Den viktigaste faktorn är såklart stor DP och katt så avgaserna verkligen evakueras snabbt men efter det finns det nog en del att lära, jag vet att på rallybilar så har det laborerats massor med avgas.
Vad använde du för att göra rent svarta plasten? verkar som du hade ett medel som verkligen funkade.