Ja Peter tar förbannat ruggiga kort även Susanne jag var som sagt inte på plats denna gången på emmaboda då vi har haft problem med audin som håller på att lösas..förhoppningsvis..men det finns fler tillfällen att ta bilder på forsbergracingaudin
Vad har du för policy om att använda bilderna till sitt galleri? Givetvis orörda och med info om vem som är fotograf...
Du får givetvis lägga upp mina bilder i ditt galleri om du vill, gör bara lite reklam för mig...
M.Forsberg skrev:
Ja Peter tar förbannat ruggiga kort även Susanne jag var som sagt inte på plats denna gången på emmaboda då vi har haft problem med audin som håller på att lösas..förhoppningsvis..men det finns fler tillfällen att ta bilder på forsbergracingaudin
Tack tack!! Synd att du inte kunde köra på Emmaboda.. Hoppas du får bilen klar till nästa events. Blir väl på Action Meet på Mantorps Motorbana, kanske vi ses då..
volvo_940R skrev:
Tjenare. Undrar bara om de är nån som tog nån bild på min bil för glömde kameran hemma såklart
Ja mantorp är målet,men ska försöka vara på alla events som jag kan köra på och hinner..jag kan maila dig vilka jag ska åka på..har endel koll på var det körs,brukar lusläsa var alla årets 402m körningar ska vara
Ja mantorp är målet,men ska försöka vara på alla events som jag kan köra på och hinner..jag kan maila dig vilka jag ska åka på..har endel koll på var det körs,brukar lusläsa var alla årets 402m körningar ska vara
Ja, blir nog säkert någon events som vi träffas på... då blir det bilder igen
lisanflisan skrev:
Fina bilder! Gillar effekten du har på vissa bilder eller, jag gillar alla bilder..
Tack Lisa! Ja, den effekten gillar jag oxå..
Ziken skrev:
Snygga ....mycket snygga bilder....som vanligt
Tac tack Ziken!! Hoppas vi springer på varandra på någon events i år och snacka en stund.