3440
Sök

HK i denna? lite fel kanske? och hans raka byte, vimmsig??

20 Inlägg
15 juni 2006
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/8345588.htm?ca=9_s

Kolla annonsen, Kolla hästarna han har i den, och vad han vill göra ett rakt byte på.. Bara jag som tycker det är lite konstigt????

236 Inlägg
15 juni 2006
Hehe, har sett den annonsen innan.. skulle tippa på att han försöker blåsa nån! =P

SSS -12
3 217 Inlägg
15 juni 2006
En chipad sugmotor på 325 hk, när där är 160 original! Låter ju vettigt där...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
15 juni 2006
motorn ser ju rätt *host*original*host* försöka blåsa någon? JAJEMEN
Åka dit opch provköra.. och sen säha.. du... öhh... vart ligger dom där 325 Pollarna någonstans...inte är det under huven iaf tongue *host* Springer i nån hage och leker*host*

Team Insane Racing

SSS -12
3 217 Inlägg
15 juni 2006
Satan vad du hostar, är du förkyld wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

20 Inlägg
15 juni 2006
Trådstartare
Diggar också hans raka byten han vill göra big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
15 juni 2006
Du vet, Honda Civic står högt i pris tongue

TVT Member
377 Inlägg
15 juni 2006
Malm3n skrev:
motorn ser ju rätt *host*original*host* försöka blåsa någon? JAJEMEN
Åka dit opch provköra.. och sen säha.. du... öhh... vart ligger dom där 325 Pollarna någonstans...inte är det under huven iaf tongue *host* Springer i nån hage och leker*host*

haha jaa just de, de springer i hagen big_smile "Mycket fin på utställning"  hmmm...vet inte om ja tycker de e speciellt mkt show över den motorn.....

joo de där kan man ju fundera över hur killen knåpat ihop denna historia.... haha undra om den lurar någon stackars själ tongue

20 Inlägg
15 juni 2006
Trådstartare
Roligaste jag reagera på var ju  325 hk i en 1.6 L v tec, antingen stackars motor eller så har han en extra motor med bla bla hk i och tillsammans blir det 325 smile kan ju vara så också big_smile

1 639 Inlägg
15 juni 2006
Byta rakt av mot en MKIV-94, jo det kan jag tro... Sicket fullblodsmiffo !!!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 juni 2006
han har väl antagligen skrivit fel.. eller så ahr chip avgs öppet filter o lite små pill... samt 100hk nos så han spränger motorn.. då borde man iaf komma upp lite högre i hk.. men men han har nog skrivit fel

Bmw osv..

Sök