3473
Sök

Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
25 maj 2010
Trådstartare
En sak jag alltid förundras över då man ser olika par på stan. En väldigt fin tjej går hand i hand med en neanderthalare! Men man ser nästan aldrig stilig kille med någon grottmänniska till tjej! Någon som har ett logiskt svar? Såg idag en väldigt vacker tjej med en riktigt ful kille. Har han bara pengar och bil, för ser ingen annan lösning på det hela! rollroll

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

343 Inlägg
25 maj 2010
Finns väl annat än bara utseende som man kan falla för hos en annan t.ex personlighet, eller?

Fast utseende är ju en bra egenskap, måste jag hålla med om. :p
Senast redigerat av Manhunt (25 maj 2010)

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
25 maj 2010
Mjaa... jag är ju "datanörd" och har en riktig kalaspingla, och enligt henne så är det för att då slipper hon oroa sig att någon annan försöker stjäla mig från henne... dessutom hade hon läst i Cosmopolitan att datanördar är bra i sängen, och det ville hon kolla om det stämde... och nu har vi varit tillsammans i över 5 år. smile

Oftast så är ju utseendet det första man går efter, eftersom det är det första man gör med en annan person... ser denne... så därav den fördelen...

Sen så verkar det som om så fort många kommer över typ 22 årsgränsen så går de mer på personlighet än utseende.

Sanizz
26 maj 2010
Tjejer är inte så utseende fixerade som många killar verka tro. Har du rätt charm och personlighet kan du vara nästan hur ful som helst och ragga upp en tjej.

12 086 Inlägg
26 maj 2010
Tänk om bara snygga va med snygga, då hade ju samhället varit uppdelat i modeller och asfula.
Dock tycker jag sällan man ser snygga killar med fula brudar.. ?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
26 maj 2010
Bebben skrev:
Mjaa... jag är ju "datanörd" och har en riktig kalaspingla, och enligt henne så är det för att då slipper hon oroa sig att någon annan försöker stjäla mig från henne... dessutom hade hon läst i Cosmopolitan att datanördar är bra i sängen, och det ville hon kolla om det stämde... och nu har vi varit tillsammans i över 5 år. smile

Oftast så är ju utseendet det första man går efter, eftersom det är det första man gör med en annan person... ser denne... så därav den fördelen...

Sen så verkar det som om så fort många kommer över typ 22 årsgränsen så går de mer på personlighet än utseende.

Haha de e för att datanördarna bara tänker "Boom Boom Headshot" hela tiden och dunkar på av bara adrenalinet när ni tänker på att du efteråt får lira CS igen wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
26 maj 2010
te_wik skrev:
Bebben skrev:

Haha de e för att datanördarna bara tänker "Boom Boom Headshot" hela tiden och dunkar på av bara adrenalinet när ni tänker på att du efteråt får lira CS igen wink

Mvh Tommy

tack för skrattet  xD

boom boom headshot...

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
26 maj 2010
men ja du.. bra fråga.

jag är ful och så är min tjej smile så jag vet inte vad jag ska säga.

^.-

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

Fixare
321 Inlägg
26 maj 2010
Kan ju också bero på att det finns en jävla massa neandertalare så tjejerna har inte så mycket att välja på.....

Lone Star Garage

4 001 Inlägg
26 maj 2010
FordRSC skrev:
En sak jag alltid förundras över då man ser olika par på stan. En väldigt fin tjej går hand i hand med en neanderthalare! Men man ser nästan aldrig stilig kille med någon grottmänniska till tjej! Någon som har ett logiskt svar? Såg idag en väldigt vacker tjej med en riktigt ful kille. Har han bara pengar och bil, för ser ingen annan lösning på det hela! rollroll

Du svarade på din egen fråga

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
26 maj 2010
te_wik skrev:
Bebben skrev:

Mvh Tommy

Haha, ja inget går upp mot några headshot på några skrikande p12-or som man sedan får muta för de skriker "LOTTO!!!", "omfg u n00b!" och såna saker... skynda på vuxengymnastiken för att uppleva detta är oslagbart. wink wink wink

314 Inlägg
26 maj 2010
Ja att tjejer kan falla för mer än bara utesendet är väl inte så konstigt att förstå egentligen.

Jag tycker att det är bra mycket mer förundrande när man ser en fin tjej med en kille som är både ful och allmänt efterbliven, beter sig som ett svin både mot henne och alla andra.
Ska man tolka det som att hon är lika efterbliven hon då?

1 570 Inlägg
26 maj 2010
En del tjejer verkar gilla aggressiva och hårda snubbar, typ kåkfarare och annat pack. Det är som i djurens värld, de aggressiva lejonen får pippa och bestämma i flocken, de andra meshanarna får bilda små ungkarlsgäng. Alltså är vi innerst inne lika dumma som djur eftersom det sällan är förnuftet som styr val av partner.

En snygg tjej med en punschig snubbe = en dum tjej. En snygg tjej med en ful men smart och schysst kille = bra tjej som ser längre än till utseendet. smile

Man kan vända på det också, en kille som är ihop med en skitfin tjej som kanske inte har alla hästar i hagen? Vad tycker man om det? Jag skulle aldrig stå ut i längden med en människa man inte kunde snacka med.

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
26 maj 2010
Ett shysst yttre utan överdrift och vettigt betende vinner i princip alltid över stylade och ytliga "plastmänniskor" och detta gäller både killar och tjejjer.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

1 570 Inlägg
26 maj 2010
hotrodder skrev:
Ett shysst yttre utan överdrift och vettigt betende vinner i princip alltid över stylade och ytliga "plastmänniskor" och detta gäller både killar och tjejjer.

+1

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 maj 2010
FordRSC skrev:

Svaret är troligtvis för att hon e less på såna som du som tror att de är bättre än alla andra, förstå mig rätt här nu va, men det låter precis som att du har ett ego som e rätt stort.
Varför är du bättre än de här "neanderthalarna"? tongue
Finns ju inge värre än de här sommarglassarna i sina vita eller rosa skjortor med översta tre-fyra knapparna uppknäppta, pilotbrillor, tajta jeans på ben som tillhör en jude i polen på 40 talet och de tror ändå att de är bäst i världen och kan jobba som modeller. DE är värre än att någon "nörd" har en snygg tjej?
Senast redigerat av Mortalis (26 maj 2010)

12 086 Inlägg
26 maj 2010
Backlundaren skrev:
Ja att tjejer kan falla för mer än bara utesendet är väl inte så konstigt att förstå egentligen.

Jag tycker att det är bra mycket mer förundrande när man ser en fin tjej med en kille som är både ful och allmänt efterbliven, beter sig som ett svin både mot henne och alla andra.
Ska man tolka det som att hon är lika efterbliven hon då?

Dom tjejerna har ofta väldig lågt IQ och har inte sällan dålig självkänsla.

Otäckt många riktiga hetingar har ofta en väldigt intelligensbefriad utstrålning, dålig IQ = lättmanipulerad

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
Mortalis skrev:
FordRSC skrev:

Svaret är troligtvis för att hon e less på såna som du som tror att de är bättre än alla andra, förstå mig rätt här nu va, men det låter precis som att du har ett ego som e rätt stort.
Finns ju inge värre än de här sommarglassarna i sina vita eller rosa skjortor med översta tre-fyra knapparna uppknäppta, pilotbrillor, tajta jeans på ben som tillhör en jude i polen på 40 talet och de tror ändå att de är bäst i världen och kan jobba som modeller. DE är värre än att någon "nörd" har en snygg tjej?

Har ingenstans skrivit att jag är bättre eller sämre än dessa neanderthalare wink Utan undrade bara hur dessa killar bär sig åt för att få en tjusig tjej, samt varför tjejerna vill ha en sådan kille. Nä utseendet är ej allt, men i början är det ju 100% sen har man snackat en del så märker man om människan är fast i Homo Neanderthalensis stadiet eller Homo sapiens sapiens...

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

-utan 940
1 728 Inlägg
26 maj 2010
Du kommer förstå när du blir äldre.
Det var länge sen jag slutade gå efter utseendet på tjejer, jag har en flickvän sen en vecka tillbaka som jag blev kär i pga. hennes personlighet, sen att hon även är snygg är ju bara ett plus.
Själv har jag nog ett ganska vardagligt utseende men är 190cm lång och beter mig som en gentleman, jag tror det räcker långt.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 maj 2010
FordRSC skrev:
Mortalis skrev:
FordRSC skrev:

Har ingenstans skrivit att jag är bättre eller sämre än dessa neanderthalare wink Utan undrade bara hur dessa killar bär sig åt för att få en tjusig tjej, samt varför tjejerna vill ha en sådan kille. Nä utseendet är ej allt, men i början är det ju 100% sen har man snackat en del så märker man om människan är fast i Homo Neanderthalensis stadiet eller Homo sapiens sapiens...

Allt e ju upp till betraktaren va som e ett miffo o en snygging, men de e ju iaf visat att killar påverkas mkt mer visuellt än vad tjejer gör, vilket ditt exempel demonstrerar enligt mig iaf smile

Sök