3515
Sök

Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?

712 Inlägg
26 maj 2010
Tjejer dras ju till svin samt trasiga "bad boys".. roll

657 Inlägg
26 maj 2010
"Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?"

Jag är nog en utav dom som du kallar för "stolpskott" för jag har verkligen inget till mitt yttre som skulle vara ngt märkvärdigt och än mindre passa i ett fotocollage med slitz-brudar men ändå så har jag en fantastiskt snygg flickvän!

Så om du nu undrar vad det är som gör att fula killar kan få snygga tjejer. Jo, jag som stolpskott har lite innanför pannbenet till skillnad mot dig som uppenbarligen är JÄVLIGT YTLIG!
Och hittar man bara en snygg tjej som är jordnära och inte är som dig FordRSC, dvs JÄVLIGT YTLIG - så kan det gå vägen vilket det gjorde för mig!

Jag har inga pengar. Min bil är hon helt ointresserad av och jag har inte heller ngt annat utav värde. Jag är bara mig själv, öppen, ärlig och omtänksam.
Men YTLIGA MÄNNISKOR lär knappast förstå ändå hur jag än förklarar läget.

YTA ÄR INTE ALLT!!!

Och som du FordRSC skrev i ett senare inlägg, att utseendet skulle vara 100% i början. Där har du helt fel!
Öppenhet, att våga visa vem man är - det tror jag att du får fler intressenter på än genom bara ditt utseende
Senast redigerat av Alex_halvordsson (26 maj 2010)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

Svetsare
3 150 Inlägg
26 maj 2010
Alex_halvordsson skrev:

Jag är nog en utav dom som du kallar för "stolpskott" för jag har verkligen inget till mitt yttre som skulle vara ngt märkvärdigt och än mindre passa i ett fotocollage med slitz-brudar men ändå så har jag en fantastiskt snygg flickvän!

Så om du nu undrar vad det är som gör att fula killar kan få snygga tjejer. Jo, jag som stolpskott har lite innanför pannbenet till skillnad mot dig som uppenbarligen är JÄVLIGT YTLIG!
Och hittar man bara en snygg tjej som är jordnära och inte är som dig FordRSC, dvs JÄVLIGT YTLIG - så kan det gå vägen vilket det gjorde för mig!

Jag har inga pengar. Min bil är hon helt ointresserad av och jag har inte heller ngt annat utav värde. Jag är bara mig själv, öppen, ärlig och omtänksam.

YTA ÄR INTE ALLT!!!

Och som du FordRSC skrev i ett senare inlägg, att utseendet skulle vara 100% i början. Där har du helt fel!
Öppenhet, att våga visa vem man är - det tror jag att du får fler intressenter på än genom bara ditt utseende

+1   smile

Sen som "ordspråket" lyder:  Skönheten ligger i betraktarens ögon = nån som jag tycker är snygg tycker du är ful. Sen ligger det ju mycket i personligheten på tjejen i fråga.
Senast redigerat av ZonaX (26 maj 2010)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

RBejbi
26 maj 2010
I början är det ju mycket utseende som gäller (å humor!!), sen blir det ju mer å mer personlighet.. Det är ju personligheten man faller för, sen att man anser att han är läckrast i världen det är ju en annan femma.. wink

Bad boys å brats går fetbort direkt..

Sen förstår jag inte varför vissa tjejer och killar tar så enormt mycket skit från sin partner..

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
26 maj 2010
rätt intressant diskussion dehär, även om ja inte har mycket vettigt att tillföra själv så läser jag med spänning big_smile

vet inte om det hör hit men funderade över en liknande sak för ett tag sen.

ingen vill ju ha en ytlig partner? right?
alltså har ju vi utan fördelaktigt utseende en klar fördel!
tjejer som går efter utseendet gallrar ju automatiskt bort oss eftersom vi inte ser så värst bra ut.
då slipper vi helt plötsligt avgöra själva om personen är ytlig eller inte tongue

hoppas de finns någon som fattar hur jag tänker iaf tongue
och jag vill inte påstå att alla snygga tjejer är ytliga för det är inte sant, även om dom oftast vet att dom ser bra ut och vet att dom kan välja och vraka som dom vill.....

MVH

7 100 Inlägg
26 maj 2010
finns inga fula tjejer,alla är fina på sitt sett.bara killar med dåligt smak

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
26 maj 2010
Trådstartare
Alex_halvordsson skrev:

YTA ÄR INTE ALLT!!!

Nu uppfattade du allt fel! Hur vet du hur en tjej är innan du ens hälsat på henne? Man använder ögonen och spanar in det man blir attraherad av! Alltså är utseende 100% avgörande just då! Sen när man väl börjat snacka och hon verkar vettig, ja då blir utsidan mindre intressant och insidan destå trevligare! smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

998 Inlägg
26 maj 2010
Senast redigerat av LordLife (26 maj 2010)

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

203 Inlägg
26 maj 2010
Under 18års åldern fick jag förhållanden pga min badboy status, vilket innebar:
Åka trimmad moppe, röka offentligt bara för att, flexa med musklerna, allmänt spydig.

Över 18års ålder har jag haft 2 förhållanden (är 22år idag) och dem har jag fått pga min "personlighet" och att ena tjejen och jag kom förbannat bra överens i säng (ja första dejten var i sängen).

Nu har man varit singel ett bra tag och trivs fan. Men skulle man bli sugen är det väl att låta bli och raka sig och spela ointresserad. Tjejer verkar gilla det där smile

-utan 940
1 728 Inlägg
27 maj 2010
T16_AeRo skrev:
Tjejer dras ju till svin samt trasiga "bad boys".. roll

Inte alla tjejer, bara de omogna som inte förstår att ett tufft yttre är till för att skydda ett svagt inre.
Killar med äkta självförtroende behöver inte spöka ut sig med tatueringar och piercings för att få tjejer.
Undantaget är riktiga hårdrockare som oftast är mycket trevliga och ödmjuka människor.
Jag brukar känna igen falska bad boys på krogen då de osar osäkerhet lång väg.

Äldre tjejer som vill stadga sig väljer istället en gentleman som kan försörja en familj, de som råkar få barn med en bad boy får ställa upp i "Ensam mamma söker".

?
1 038 Inlägg
27 maj 2010
yikes Då måste ja oxå vara ett stoplskott för min tjej är skit snygg enligt många killar.
Senast redigerat av GTi-R_Danne (27 maj 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 101 Inlägg
Fiskförädlare
108 Inlägg
27 maj 2010
FordRSC skrev:
Alex_halvordsson skrev:

YTA ÄR INTE ALLT!!!

Nu uppfattade du allt fel! Hur vet du hur en tjej är innan du ens hälsat på henne? Man använder ögonen och spanar in det man blir attraherad av! Alltså är utseende 100% avgörande just då! Sen när man väl börjat snacka och hon verkar vettig, ja då blir utsidan mindre intressant och insidan destå trevligare! smile

så du snackar bara med "snygga" tjejer tongue

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
lillskott skrev:
FordRSC skrev:
Alex_halvordsson skrev:

YTA ÄR INTE ALLT!!!

så du snackar bara med "snygga" tjejer tongue

Sånna man är attraherad av, men kanske tycker du att samma tjej är ful som stryk.

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

4 005 Inlägg
27 maj 2010
Woojen skrev:
http://photo.missbimbo.com/1/381/gd/304639.jpg

passade ganska bra wink

Hehe så är det smile

Själv kan jag väl lägga till att tjejer faller främst för ens "karisma" och utstrålning och mindre om utseende.

Sen för att få tjejer kortsiktigt så måste man vara bad boy till 90% av fallen, lite dryg med glimten i ögat. Så är det.

Nu har jag på något konstigt vänster lyckats hitta en snygg tjej med mkt vett i pannan utan att hon tuggar snus och ser ut som lort, dessutom verkar jag kunna bete mig hur fult som helst. Har aldrig fattat hur det kommer sig.
Senast redigerat av linuslinje (27 maj 2010)

135 Inlägg
27 maj 2010
Utseende är ju bara en sak av många och blir ju faktiskt mindre betydelsefullt när man lär känna personen bättre, sedan är det inte så om man gillar en persons "personlighet" så blir denna snyggare i ens egna ögon, men en person du inte gillar tycker man oftat ser sämre ut än vad denna egentligen gör i verkligheten... Hoppas ni förstår vad jag menar.

Gött mos
1 096 Inlägg
27 maj 2010
Som synes på min bild så är man ju ingen Johnny Depp, men med min humor och min glada person så har jag haft flera "tjusiga tjejer".

Och förresten. om du nu tror dig inte ha fått någon tjej enbart pga ditt utseende så är det inte bara du som har ett otroligt ytligt tänk, utan det har tjejen med så spola henne..

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
27 maj 2010
Jag är jävligt snygg hårdrockare med en jävligt snygg flickvän, så din tes stämmer inte.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
27 maj 2010
SatansWrath skrev:
Jag är jävligt snygg hårdrockare med en jävligt snygg flickvän, så din tes stämmer inte.

hahahah det va roligt smile

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
28 maj 2010
Nu är jag tjej så egentligen kanske jag bara borde hålla tyst i denna diskutionen...men jag är iallafall så att visst kan man se en snygg kille på gatan eller krogen men detta är aldrig en person som jag skulle ta kontakt med, nu är jag absolut inte någon hottie och kommer aldrig att se mig som det, men för mig kommer det alltid att vara personligheten som väger tyngst och att det finns ngt innanför pannbenet.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

Sök