3551
Sök

Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?

Linuz<3
42 Inlägg
19 juni 2010
Jag kan ju hålla med dig lite där.. jag har sett både snygga tjejer och killar med mindre attraktiva partners..och de kan man alltid bli förvånad över, jag ser det på ett possetivt sätt.. de visar ju att man verkligen kan få någon som ser bra ut om man inte känner sig som värsta super modellen själv tongue

Sen kan jag ju säga att de människorna har nog fallit mkt för personligheten, och av egen erfarenhet så lönar de sig jätte mkt.. Jag föll för min pojkväns personlighet, jag ska inte säga att han är ful, för det är han inte, men han är ju ingen jag verkligen skulle kolla efter på stan om jag såg honom =P
Tur väl var så hade han en intressant bil som man var tvungen att kolla lite närmre på wink

Kärlek växer inte på träd, de byggs i japan ;) | Linuz<3

203 Inlägg
20 juni 2010
Alla är vi olika.
Allt ska klatscha för att förhållandet ska funka.
För mig är sex viktigt, medans för tjejen kanske det inte alls är det. Hon kanske vill att jag bara ska finnas där för henne.

41 Inlägg
20 juni 2010
Mortalis skrev:
FordRSC skrev:
En sak jag alltid förundras över då man ser olika par på stan. En väldigt fin tjej går hand i hand med en neanderthalare! Men man ser nästan aldrig stilig kille med någon grottmänniska till tjej! Någon som har ett logiskt svar? Såg idag en väldigt vacker tjej med en riktigt ful kille. Har han bara pengar och bil, för ser ingen annan lösning på det hela! rollroll

Svaret är troligtvis för att hon e less på såna som du som tror att de är bättre än alla andra, förstå mig rätt här nu va, men det låter precis som att du har ett ego som e rätt stort.
Varför är du bättre än de här "neanderthalarna"? tongue
Finns ju inge värre än de här sommarglassarna i sina vita eller rosa skjortor med översta tre-fyra knapparna uppknäppta, pilotbrillor, tajta jeans på ben som tillhör en jude i polen på 40 talet och de tror ändå att de är bäst i världen och kan jobba som modeller. DE är värre än att någon "nörd" har en snygg tjej?

jag fick mig ett jävligt gott skratt utav det dära hahah big_smile

ägd eller vad ^^

men seriöst man ser ju riktigt fina tjejer med inte så där fina killar, inte för att jag är bög eller nåt, men killarna har knappast nån still. de ända man ser är om dom har pengar eller en riktigt fett bil.

373 Inlägg
20 juni 2010
Christian_N skrev:
Utsidan får en intresserad, insidan faller man för..

Du har så rätt smile man kan ochså bli bländad när man ser på en tjej.
Senast redigerat av Journeyman2 (20 juni 2010)

''Hugin-Hachiko''

273 Inlägg
22 juni 2010
Kan vara så enkelt som att killen har gått ner sig, han hade stil, var "fit" sedan efter ett par års förhållande när han slutat träna, äter onyttigt, orka inte köpa fina kläder längre, rakar sig knappt längre osv så blir han en såkallad grottmänniska

406 Inlägg
22 juni 2010
Bobo skrev:
Kan vara så enkelt som att killen har gått ner sig, han hade stil, var "fit" sedan efter ett par års förhållande när han slutat träna, äter onyttigt, orka inte köpa fina kläder längre, rakar sig knappt längre osv så blir han en såkallad grottmänniska

Haha det där låter som mig lol

My way or the highway? I take both sideways

456 Inlägg
7 augusti 2010
Vet att många försvarar sitt förhållande med att det är deras respektives personlighet som attraherar dom.
All respect till dom som verkligen tycker så! Däremot finns det många som har samma line som försvar för att dom inte tror att dom kan få nån bättre än just den där tjejen/killen som visade intresse för dom den där gången för länge sedan..... Har varit där själv så jag dömer ingen.
Efter det förhållandet tog slut så tänkte jag över mina prioriteringar och insåg att ska jag tillbringa mitt liv med nån så ska det vara nån som jag blir attraherad av även utseende mässigt, orka spendera resten av livet med nån ful jävla häxa......

Så jag konsumerade respektabla mängder alkohol och genomsökte stadens vattenhål i jakt på nån som i steg 1 va snygg i mina ögon.
När det steget va avklarat så inleddes steg 2 som va att ta reda på om damen i fråga va nåt att ha/umgås med överhuvudtaget.
När väl det steget va överstökat = hittat en snygg tjej som hade en personlighet som föll mig i smaken, ja då va det ju bara att hålla tag i henne!
Detta tror jag är nåt som dom flesta kan klara av eftersom smaken är som baken så är det ju inte samma sorts personer som tilltalar alla!
Tycker riktigt synd om dom som är ihop med nån som inte gör dom styva/våta för då känns ju livet tämligen bortkastat. (Mercyfuck)
Kan gissa att det kommer att komma en del mothugg på min enkla teori men det bryr jag mig inte om, jag lever hellre själv än med nån som inte kan ge mig ståkuk (ursäkta min enkla svenska....)

growing old is mandatory growing up is optional

1 523 Inlägg
7 augusti 2010
Hah då måste man va både stolpskott OCH ful när man inte hittar nån alltså!? wink

456 Inlägg
8 augusti 2010
Har väl inte hittat rätt än bara? Men är du riktigt hopplös så får du väl nöja dig med nån av motsatt kön.........wink cool lol

456 Inlägg
8 augusti 2010
Hoppas att alla inblandade kan se att det som står ovan är ett ironiskt inlägg.........
Om man nu inte kan hitta nån om man verkligen försökt så är ett hagelskott det absolut sista inlägget, finns ju såååå många "muppon" där ute!!!

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
8 augusti 2010
att dem gick in i stolpen när dem tittade bort? hehe skojjar big_smile  men de e väl att stolpskotten har en personlighet o kanske e sig själva, vilket många nuförtiden ej vågar va...... big_smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

17 Inlägg
8 augusti 2010
Mortalis skrev:
FordRSC skrev:
En sak jag alltid förundras över då man ser olika par på stan. En väldigt fin tjej går hand i hand med en neanderthalare! Men man ser nästan aldrig stilig kille med någon grottmänniska till tjej! Någon som har ett logiskt svar? Såg idag en väldigt vacker tjej med en riktigt ful kille. Har han bara pengar och bil, för ser ingen annan lösning på det hela! rollroll

Svaret är troligtvis för att hon e less på såna som du som tror att de är bättre än alla andra, förstå mig rätt här nu va, men det låter precis som att du har ett ego som e rätt stort.
Varför är du bättre än de här "neanderthalarna"? tongue
Finns ju inge värre än de här sommarglassarna i sina vita eller rosa skjortor med översta tre-fyra knapparna uppknäppta, pilotbrillor, tajta jeans på ben som tillhör en jude i polen på 40 talet och de tror ändå att de är bäst i världen och kan jobba som modeller. DE är värre än att någon "nörd" har en snygg tjej?

Jag vet inte varför folk relaterar till nördar och dylikt då trådskaparen skriver om neandertalare.
Själv tänker jag på en något kortväxt, muskulös och burdus man med ihopvuxna ögonbryn och aggro-blick då jag tänker på order neandertalare.
Jag vet inte vad som är värre mellan en sådan och en kotlettfrilla men förmodligen deras son. >__>

DFFL
9 020 Inlägg
8 augusti 2010
Enkelt svarat så är killar petigare än tjejer.
Vi är ytligare än de är och man behöver inte vara Marcus Schenkenberg för att få en snygg brud.
Sålänge man kan snacka så kan man få vem man vill.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök