japp det är dom slangarna, på magnetventil står de små bokstäver på anslutningarna, C R W samma står på slangarna om nån nu inte bytt plats på dom mendet ska iaf kopplas som följande:
från magnetventil: C--> (C)ompressor på turbon R--> ner i (R)eturen precis innan turbon W--> till (W)g-klockan
de tycker ja låter vettigt!! kanske du kommer upp i lite riktigt laddtryck det farligaste just nu med att köra med pyst laddtryck är att de börjar bli varmt ute och en riktigt varm sommar dag när styrboxen försöker ställa ner laddtrycket och den inte gör det för att den inte kan, så kan de bli en dyr historia
hoppar? skallrar de i den? har du reguljerat t-kors? tror inte du laddar tillräckligt eftersom du har pysventil, sen kan även wg-klockan va lite sleten..
yes där har du ditt problem, måste sitta reguljering/strypning till mätaren annars skallrar o hoppar den. om mätaren sitter i eget uttag på insuget så plugga de och koppla med t-kors på slangen som går till dumpen så blir du av me skallrandet.