DOTZ ROADSTER alla gånger. De är lätt snyggast !!! (inte lite snyggare än de andra utan mycket!)
Köp 19" så du har råd med riktiga däck på en fin audi.
Finns ingen löjligare än se en fin bil för flera hundratusen med nya fina fälgar o nankang däck på. Man sabbar kvaliteten/säkerhet på bilen som kostade gissningsvis 175000kr genom att spara in 2000kr på däck.
Jovisst är det bra pris. Men sen får du ju ha i beaktning att du köper skiten online också. Jag personligen, liksom alla mina kollegor ogillar tyson/scott fälgarna. Fantasilösa fälgar. Men tycker du att de är snygga så köp dom.
faan kan inte bestämma mig! nu funtar jag på att köpa dotz roadster HG 20" men skulle vilja se fälgarna live så att säga. vad säger ni om dom till min A4? grejjen är att det e ju galet snygt med svarta fälgar på en röd bil. men roadster HG är ochså snygga. svårt det här...
Abolut inte Tyson fälgarna, alldeles för vanliga och ser ut som skit enligt mig. Är inte så jävla duktig på PS och storleken på fälgen stämmer nog inte, men du kanske får ett hum om hur det ser ut.
Dotz Roadster HG är riktigt snygga men det e som du säger riktigt snyggt med svarta fälgar på en röd bil. Kör själv på de svarta men till en silvrig bil.
Gå in på www.gummihuset.se. Där kan du välja din bilmodell och din färg och sen välja de fälgar du e intresserad av och se hur de skulle sitta på din bil.