Roos skrev:
Hade det sjukt trevligt trots en bil som inte alls gillar långsam körning vilket resulterade i liiite för varm motor flera gånger om, och sedan då jag satt mekandes uppe på motorn på el caminon. Togs många bilder på det + filmer kan jag säga haha.
Tycker som ovan att det var rätt lite bilar iår?
Jasså så du kom ändå!
Själv hade jag en ruskigt bra helg!
Började med att min kompis kom upp hit ifrån Borås och sedan på torsdagen cruisade vi lite med hans Mercedes Cab.
Fredagen så cruisade vi med Cobran och sedan ville en kompis till min far att jag skulle vara fylle chaffis i hans väldigt trimmade Pontiac Bonneville från 1966. Varför inte?
Borrad 421" lät mumma!
Och på lördagen cruisade jag och min polare i Cobran.
Riktigt bra helg!
Jobbigt på ringvägen där folk hela jävla tiden skriker burna >.>
Och sedan att någon idiot ska stå mitt i vägen för mig och skrika burna, har folk inget vett?
Och på hälla var det någon som fick den riktigt ljusa idén att lägga glasflaska framför höger bakhjul på Cobran, jätte bra när jag körde och det small till i glaset men som tur var så kom inget in i hjulet. Redigt sur blev jag dock.
Och sedan så förstår jag inte riktigt varför folk tycker att raggare är såna snusk när det inte ens är dom som skräpar ner ... Det är ju egentligen alla vanliga svenssons som sitter vid sidan av som skräpar ner.
Hur som helst en bra helg faktiskt! Väldigt lugn och på början av lördagen flöt det på fint på sjöhagsvägen!
Och sedan måste jag fråga, hur kan poliserna kasta ut folk från hälla parkeringen? Vilken laglig rätt har dom till att göra det? Förstår dom dock för alla idioter som ska stå och burna vid folk och bilar ...