3460
Sök

Eftersnack: POWERMEET 2010! Västerås (Bilder)

1 853 Inlägg
9 juli 2010
Trådstartare
Bilder POWERMEET 2010! Västerås (Uppdateras då och då under helgen)

Just nu är det bara bilder från Torsdagen uppe.

/mvh soyd
Senast redigerat av soyd (21 juni 2011)

Finntrollet
640 Inlägg
10 juli 2010
ska försöka lägga upp mina bilder som jag tog på finbils crusingen.
men det blir nog på söndag, ska snart till Sura och hämta farsan och Caminon igen smile

trevliga bilder btw Soyd! smile

Jo vars.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
11 juli 2010
Tog inga bilder.. men var det inte väldigt lite bilar mot vanligt i år?

8 883 Inlägg
11 juli 2010
Tribbe skrev:
Tog inga bilder.. men var det inte väldigt lite bilar mot vanligt i år?

Ja jag tyckte också att det var ovanligt lite bilar mycket skrot som det alltid är men finbilar var det ont om.
Det som är som vanligt är nedskräpningen vilket är rent ut sagt bedrövlig, att vuxna mäniskor inte kan plocka med sig skiten dom släpar med sig....

Fotograf på tierpidag.se

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
11 juli 2010
Jo.. en hel del skräp utefter vägkanterna.. lite konstigt att inte västerås komun sätter ut lite sopsäckar under den här helgen.. lär ju inte hjälpa mot nedskräpningen ifrån bilarnas sida men dom som sitter/står och tittar kanske skulle använda dom..

Jag stod vid någon grill i år stod även där förra året.. och tycker det är lite pinsamt att samma person som förra året var på plats och stannar nästintill varenda bil och försöker övertala dom till att burna.. Visst det är roligt att titta på men när polisen är på plats kan han väll låta dom köra förbi istället för att ställa sig mitt ivägen och tjata på dom..

Roos
11 juli 2010
Hade det sjukt trevligt trots en bil som inte alls gillar långsam körning vilket resulterade i liiite för varm motor flera gånger om, och sedan då jag satt mekandes uppe på motorn på el caminon. Togs många bilder på det + filmer kan jag säga haha. smile

Tycker som ovan att det var rätt lite bilar iår?

1 532 Inlägg
11 juli 2010
Lite bilar kanske men det var kul. Vi var där i fredags med Forden o alla hade kul så det var lyckat.
Nu äre bara vänta in Power Big Meet 2011 och mitt 24 år på träffen.

Alla ni som gjorde att träffen o crusingen fungerade ska ha ett stort tack. Mvh Micke

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
11 juli 2010
Jag tycker det var trevligt, men håller faktiskt med om att det var mindre bilar än tidigare år.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
11 juli 2010
Roos skrev:
Hade det sjukt trevligt trots en bil som inte alls gillar långsam körning vilket resulterade i liiite för varm motor flera gånger om, och sedan då jag satt mekandes uppe på motorn på el caminon. Togs många bilder på det + filmer kan jag säga haha. smile

Tycker som ovan att det var rätt lite bilar iår?

Jasså så du kom ändå! smile

Själv hade jag en ruskigt bra helg!
Började med att min kompis kom upp hit ifrån Borås och sedan på torsdagen cruisade vi lite med hans Mercedes Cab.
Fredagen så cruisade vi med Cobran och sedan ville en kompis till min far att jag skulle vara fylle chaffis i hans väldigt trimmade Pontiac Bonneville från 1966. Varför inte? big_smile Borrad 421" lät mumma!

Och på lördagen cruisade jag och min polare i Cobran.
Riktigt bra helg!

Jobbigt på ringvägen där folk hela jävla tiden skriker burna >.>
Och sedan att någon idiot ska stå mitt i vägen för mig och skrika burna, har folk inget vett?

Och på hälla var det någon som fick den riktigt ljusa idén att lägga glasflaska framför höger bakhjul på Cobran, jätte bra när jag körde och det small till i glaset men som tur var så kom inget in i hjulet. Redigt sur blev jag dock.

Och sedan så förstår jag inte riktigt varför folk tycker att raggare är såna snusk när det inte ens är dom som skräpar ner ... Det är ju egentligen alla vanliga svenssons som sitter vid sidan av som skräpar ner.

Hur som helst en bra helg faktiskt! Väldigt lugn och på början av lördagen flöt det på fint på sjöhagsvägen!

Och sedan måste jag fråga, hur kan poliserna kasta ut folk från hälla parkeringen? Vilken laglig rätt har dom till att göra det? Förstår dom dock för alla idioter som ska stå och burna vid folk och bilar ...

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Mr White
1 072 Inlägg
11 juli 2010
Helt klart mindre bilar än förra året..Men grymt kul endå med kanon väder cool

591 Inlägg
11 juli 2010
Tog 200st bilder smile
La bara upp några:)
Kommer att lägga upp fler senare när jag orkar

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105664

DB-Jägarn

3 929 Inlägg
Finntrollet
640 Inlägg
11 juli 2010
tror vädret spelade oss ett spratt, vart för varmt helt enkelt. sad
hade gärna sett mer bilar ute i lördags.

Caminon klarade sig fint, 100-110grader i motorn som värst. smile
ska se om jag får tummen ur och slänger upp mina bilder.

vart blir nästa Jänke-träff/Crusing här i närheten?

är taggad som fan på att crusa mer! big_smile
Senast redigerat av Dennan900GL (11 juli 2010)

Jo vars.

Finntrollet
640 Inlägg
11 juli 2010
hoppas länken funkar smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105632

en kort film, bara för att visa hur små parkeringar vi har nu förtiden big_smile
http://www.garaget.org/video/z5929eqm5yzk
Senast redigerat av Dennan900GL (11 juli 2010)

Jo vars.

214 Inlägg
11 juli 2010
Dennan900GL skrev:

http://www.fuzzydice.se/calendar.html

Tycker det var alldeles lagom med bilar. Det gick att komma fram iallafall utan några större problem.
Sen är det givetvis det där med burningen. Så fort nån burnar så springer folk och ställer sig ½ meter framför bilen och ska ta kort. Folk runtomkring är inte alltför smarta vissa gånger, några som burnar är det inte heller.

3 929 Inlägg
11 juli 2010
Dennan900GL skrev:

Även fast det var så jävla varmt gick inte Cobran heller varmt!
Under fredagen när det knappt rullade låg den på 212F vilket är exakt 100C men under lördagen när det flöt på och var lika jävla varmt så låg den på runt 190F vilket inte alls är dumt! Bilen är väl cruising vänlig men fan vad man blir trött i vänsterbenet av en riktigt hårdtrampad koppling! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Roos
11 juli 2010
Ingen härifrån som fick bild på vita el caminon?

1 532 Inlägg
12 juli 2010
Ingen som fick bilder på min Ford F350

Crusty69
12 juli 2010
Fan, känns som man missade nåt.. hmm

79 Inlägg
12 juli 2010
Var det ingen som knäppte någon bild på farsgubbens bonneville -60 som som var utför förgasarbrand? Många som ville titta på och ta kort men ingen som ville hjälpa till att släcka

Sök