Okej, tråkigt att höra men man ska väl lägga av när man ligger på topp har jag hört:) Men ett 150.4 steg och ett kitt är jag intresserad av sen när det rivs:)
Det har varit ett nöje att läsa, se och höra. Grattis till alla framgångar! Jag vet inte om man kommer sakna den röda, högljudda bilen eller er som otroligt trevliga människor.
Det har varit ett nöje att läsa, se och höra. Grattis till alla framgångar! Jag vet inte om man kommer sakna den röda, högljudda bilen eller er som otroligt trevliga människor.
Lycka till i fortsättningen, vad ni nu än gör!
Dom orden värmer!! Tack!
De vet du kompis. Ringer nästa gång jag är i Sandviken så kanske man får komma förbi på kaffe igen!
Lycka till i fortsättningen, vad ni nu än gör!
Dom orden värmer!! Tack!
De vet du kompis. Ringer nästa gång jag är i Sandviken så kanske man får komma förbi på kaffe igen!