3124
Sök

Vm: Sverige - Tyskland

482 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
#1
Vid tider som denna så slänger jag upp ännu en VM tråd. Denna gång om Sverige - Tyskland matchen som har avspark om 45 minuter.
Med folket som vill ha allbäck och larsson upp i topp så motsäger jag dem nu.
Jag tycker att Larsson inte presterat så väldigt bra, iofs. Zlatan har inte heller detta, men han är värd en chans.... Vi alla vet hur han spelar när han spelar bra smile

Dock ser inte chanserna för Sverige så ljusa ut. Ballack(?) och Klose är två nyckelspelare som troligtvis kommer spräcka det Svenska försvaret sad
Sedan att Tyskland är nationen som detta år håller i VM gör det ännu sämre, då tyskarna absolut inte tänk åka ut i åttonsdelsfinal.
Jag tror personligen att resultatet efter 90 minuter spelad tid kommer vara 3-1 till tyskland.

Mvh

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

9 Inlägg
24 juni 2006
#2
zlatan allbäck på topp in me larsson som offensiv mittfälltare för linderot e la inte med pga 2 gula kort...

1 231 Inlägg
24 juni 2006
#3
henke tycker jag vi ska ha kvar. Han gör mycket som vi inte ser.

Sen zlatan eller allbäck är ju svårt.. zlatan i form slår i mina ögon allbäck men han verka ju inte ha formen?

Som jag förastår ska zlatan spela från start idag, men han lär väl bli utbytt om han inte presterar.

Mitt projekt: Evo III

482 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
#4
jollyy skrev:
zlatan allbäck på topp in me larsson som offensiv mittfälltare för linderot e la inte med pga 2 gula kort...
Korten nollas efter gruppspelen (har jag för mig)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

1 231 Inlägg
24 juni 2006
#5
Han slog ju grymma hörnor senast, får hoppas att han är med.

Mitt projekt: Evo III

180 Inlägg
24 juni 2006
#6
Vi får nog pisk iaf mot Tyskarna. sad
Senast redigerat av kung1 (24 juni 2006)

8 156 Inlägg
24 juni 2006
#7
Är också lite rädd för Tyskarna. Tror att dom vinner med 1-0. Men jag hoppas på 1-0 till Sverige, så att vi kan få tyst på tyskarna wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Evolution
1 627 Inlägg
24 juni 2006
#8
1-0 Till Tyskland

Fäll ner pungen och landa

259 Inlägg
24 juni 2006
#9
vilken match dom gör 2-0 till tyskland efter 10min, jippi


482 Inlägg
24 juni 2006
Trådstartare
#10
Asså Larsson spelar tamefan inte bra längre -.-
Ut med Larsson! In med Allbäck! Det är det ända jag säger ...
Detta är fan nästan skam -.-

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

259 Inlägg
Husägare
268 Inlägg
24 juni 2006
#12
den straffen skulle han ju bara ha satt sad

no turbo shit just real power

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juni 2006
#13
Skandal!


34 Inlägg
24 juni 2006
#14
Hade varit kul att kicka ut dom från VM när det är deras land i spelar i !!!!!!


Biltokig
345 Inlägg
24 juni 2006
#15
Carlos Simon (stavning?) <3 Härlig domare, han har verkligen koll på regelboken, not! Jävla idiot jävel, han kan ju kontrollera vad som ska vara gult kort. Teddys andra gula var verkligen inte regelrätt.
Gult kort ska ges vid upprepad förseelse, farlig tackling, hands och otillåtet snack. Vad av detta gjorde Teddy? Han tog tag i ½ sek o sen släppte han axeln. Det är väl för fan inte upprepad förseelse?!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
24 juni 2006
#16
Jag måste nog säga, att jag trodde aldrig på Sverige i den här matchen tongue
Tyskland fick ju silver förra VM, och Sverige har väl inte presterat nåt vidare sen 1994?


Billackerare
737 Inlägg
24 juni 2006
#17
Inte Finland heller.. wink

Skitsamma. Det blir EM igen om 2 år. Fast det blir tufft med både Danmark och Spanien i samma kvalgrupp. Fick inte Finland en svår grupp också calibra_nox?

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juni 2006
#18
calibra_nox skrev:
Jag måste nog säga, att jag trodde aldrig på Sverige i den här matchen tongue
Tyskland fick ju silver förra VM, och Sverige har väl inte presterat nåt vidare sen 1994?
jag trodde faktiskt heller inte på sverige i början av matchen däremot hade jag hoppats på en rolig match, sen måste jag bara säga att isaksson var urbra idag
Senast redigerat av dusty (24 juni 2006)


Biltokig
345 Inlägg
24 juni 2006
#19
calibra_nox skrev:
Jag måste nog säga, att jag trodde aldrig på Sverige i den här matchen tongue
Tyskland fick ju silver förra VM, och Sverige har väl inte presterat nåt vidare sen 1994?
Trodde inte heller att Sverige skulle vinna. Men det är tråkigt när domaren förstör matchen helt på felaktiga domslut.

684 Inlägg
24 juni 2006
#20
jävla skit försvarsspel jävla skit dommare måste fan vatt mutad dömde till favör av tyskarna hela tiden nästan.. o fan henke den skulle du satt.. sverige spela dåligt detta vm asså!!... nu dröjjer de 4 år till innan nästa chans

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life


Sök