3373
Sök

Behöver hjälp. köpa basar

4 Inlägg
30 juli 2010
Trådstartare
hejhej alla bil och ljudnördar smile . jag är ny här, och tänkte kolla om man skulle kunna få lite hjälp med ljud/basar osv. jag tänkte köpa 2 basar  för att ha något som är bättre än det vanliga billjudet. tror ni att detta duger hyfsat bra ? smile, och inte är helt åt helvete för svårt att koppla in ?
http://www.billebro.se/myshop/myshop_st … ;PRID=3008

Tack på förhand. !cool

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
30 juli 2010
1. Låt bli Billebro
2. Låt bli Billebro!
3. Vad har du för budget och bil?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

lastbils chaufför
240 Inlägg
30 juli 2010
gå in på totalljud.se och under billjud sen billjuds-paket och där finns det ett paket MaxGear för 1995:-.  jag köpte min låda där och jag är nöjd med den!

Gud, som haver B23:n kär se till mig, som gasglad är. Vart jag mig i världen vänder, skall jag göra svarta ränder
köpes: har ni något till volvo 740 till salu så hör av er!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
30 juli 2010
Ljudstudion, BRL, UllaredDigital, MDS... ja jag kan också rabbla bilstereobutiker, men det var inte det TS frågade efter. wink Frågorna som jag skrev tidigare måste besvaras för att man ska kunna ge vettiga förslag.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
30 juli 2010
I min passat kör jag med Audiotop. Dubbla 15 tummare och det spelar på enormt. Säljs på www.stylit.se och www.bazzit.se. Undrar du något så bara fråga......

4 693 Inlägg
30 juli 2010
Henrik Elg skrev:
I min passat kör jag med Audiotop. Dubbla 15 tummare och det spelar på enormt. Säljs på www.stylit.se och www.bazzit.se. Undrar du något så bara fråga......

Finns också på www.digitalcompaniet.se wink

Booyakasha!

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
tack för svaren. ska titta på totalljuds ljud paket, skulle vara bra om priset stannar runt 2000 max 3000

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
bilen är en liten ful jävla opel haha. det sitter redan en stereo i den. som inte är orginal utan en som köpts till . går den att använda ?

668 Inlägg
31 juli 2010
Lantzfisk1 skrev:
bilen är en liten ful jävla opel haha. det sitter redan en stereo i den. som inte är orginal utan en som köpts till . går den att använda ?

Det underlättar ju om det finns lågnivå-ingång på den, vilket det gör på nästan alla stereo nu för tiden.

Brukar vara ett vitt och ett rött hål där bak på stereon om man har det.

Sorry för mitt flummiga svar hoppas du blev lite klokare i alla fall wink

4 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
okay okay . tack .. hehe jajjemän smile

Sök