3028
Sök

Angående Wangan Meet "2" den 4 September 2010 BILTEMA Helsingborg( NY TRÅD ! ) Samband av hedring av Gabriel Brorson.

trucken
563 Inlägg
2 september 2010
hondan är såld=(, jag har ett term-lab. något intresse för db i dessa samanhang?

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

MOGAMBO
149 Inlägg
2 september 2010
Har sålt bilen o tackar för detta året!!

1 464 Inlägg
2 september 2010
Andreas79 skrev:
RichiB skrev:
vet inte om jag missat något inlägg med detta men det står inte på förstasidan vad jag kan se i alla fall :-)
När slutar det hela? är det 10-15 eller något sådant? Dvs när är prisutdelning?

TIDER:
Träffen kommer att äga rum klockan 12.00 – 16.00
Insläpp Utställare: 10.00
Insläpp Besökare: 12.00

Enligt på facebook längre ner i loggen där, är det dessa tider som gäller, infon står här:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … amp;ref=ts

Det är jag som skapat gruppen på facebook för att försöka nå ut till lite större publik (som inte hänger här). Jag är på inget sätt ansvarig för träffen utan det är enbart för att hjälpa till med reklam samt att få ett namn på vissa ansikten. smile

Tiderna där var enbart preliminära tider eftersom detta inte var spikar tidigare. Detta ska vara ändrat nu. wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

428 Inlägg
3 september 2010
Känns som att vi kommer förlora en del folk på träffen tack vare Körningen i Malmö saamma dag hmm

457 Inlägg
3 september 2010
Trådstartare
Go_sideways skrev:
Känns som att vi kommer förlora en del folk på träffen tack vare Körningen i Malmö saamma dag hmm

Det tror jag inte.. smile  Vi har massor av fina bilar anmälda!! Många kommer även ner för gabbe !! Har ju folk anmälda från Stockholm, Norge , Danmark och runt om
I landet tror detta kommer bli kanon glöm inte att det kostar 50 :- att ställa ut bilen !! smile vi ses imorgon gott folk nu ska jag packa ner priser big_smile
Senast redigerat av hoteyes (3 september 2010)

428 Inlägg
3 september 2010
hoteyes skrev:
Go_sideways skrev:

Det tror jag inte.. smile  Vi har massor av fina bilar anmälda!! Många kommer även ner för gabbe !! Har ju folk anmälda från Stockholm, Norge , Danmark och runt om
I landet tror detta kommer bli kanon glöm inte att det kostar 50 :- att ställa ut bilen !! smile vi ses imorgon gott folk nu ska jag packa ner priser big_smile

Vi håller tummarna smile
Kostar det 50:- även om man inte vill vara med i själva tävlingen utan bara vill stå där inne?
Kan dock kvitta då det bara är 50:- men kan ju va bra att veta smile

3 968 Inlägg
3 september 2010
16 grader och solsken på dagen imorgon ! smile

Längtar ! cool Vi ses

AT Däck
501 Inlägg
3 september 2010
Gabriel dekalerna kommer att finnas o köpa hos AT Däck Imorgon på träffen (25 kr st)

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

223 Inlägg
3 september 2010
Ah, äntligen kan man andas ut ! bilen är klar för wangan meet ! ( 1 person gillar detta (Y) )

55 Inlägg
4 september 2010
Är det gratis inträde för besökare ?

1 827 Inlägg
4 september 2010
Går av jobb om ca 40 min och kommer därmed inte kunna vara där innan 12. wink Behöver lite sömn också.

Kommer troligtvis dyka upp runt 1, går det att ställa ut då så fine, annars får det vara...

Ses där!

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

457 Inlägg
4 september 2010
Trådstartare
Eisenhut skrev:
Går av jobb om ca 40 min och kommer därmed inte kunna vara där innan 12. wink Behöver lite sömn också.

Kommer troligtvis dyka upp runt 1, går det att ställa ut då så fine, annars får det vara...

Ses där!

Det går jätte bra smile nu ska vi köra till biltema och fixa vi ses om
Några timmar big_smile

85 Inlägg
4 september 2010
Itani skrev:
Är det gratis inträde för besökare ?

Ja.

P0LLE
4 september 2010
kommer smile ...fast med en röd nissan serena med grön bagage lucka hahah med det e ju en nissan tongue....mitsubishin står i verkstan utan topp sad

33 Inlägg
4 september 2010
Kommer med Evon å glor lite:) kommer bli fedt!!

smoked!!!!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
4 september 2010
Kommer att bli priser till: Peoples choise, Bästa Motor utrymme, Första, andra, tredje plats Utställare, från www.hellbergsbilvard.se
Senast redigerat av Jill (4 september 2010)

388 Inlägg
4 september 2010
Jag och supraboy ska bara förbi esc en snabb sväng. Risken är att vi blir några minuter sena. Hoppas det går bra

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

95 Inlägg
4 september 2010
jag försov mig=( crap!! men kommer upp så fort som möjligt

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
4 september 2010
Ska försöka hinna dit en sväng i eftermiddag o glo lite, annars är man på rätt plats senare ikväll smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

28 Inlägg
4 september 2010
Takashi skrev:
Ska försöka hinna dit en sväng i eftermiddag o glo lite, annars är man på rätt plats senare ikväll smile

Var? När? smile

Sök