vet inte om jag missat något inlägg med detta men det står inte på förstasidan vad jag kan se i alla fall :-) När slutar det hela? är det 10-15 eller något sådant? Dvs när är prisutdelning?
TIDER: Träffen kommer att äga rum klockan 12.00 – 16.00 Insläpp Utställare: 10.00 Insläpp Besökare: 12.00
Det är jag som skapat gruppen på facebook för att försöka nå ut till lite större publik (som inte hänger här). Jag är på inget sätt ansvarig för träffen utan det är enbart för att hjälpa till med reklam samt att få ett namn på vissa ansikten.
Tiderna där var enbart preliminära tider eftersom detta inte var spikar tidigare. Detta ska vara ändrat nu.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Känns som att vi kommer förlora en del folk på träffen tack vare Körningen i Malmö saamma dag
Det tror jag inte.. Vi har massor av fina bilar anmälda!! Många kommer även ner för gabbe !! Har ju folk anmälda från Stockholm, Norge , Danmark och runt om I landet tror detta kommer bli kanon glöm inte att det kostar 50 :- att ställa ut bilen !! vi ses imorgon gott folk nu ska jag packa ner priser
Känns som att vi kommer förlora en del folk på träffen tack vare Körningen i Malmö saamma dag
Det tror jag inte.. Vi har massor av fina bilar anmälda!! Många kommer även ner för gabbe !! Har ju folk anmälda från Stockholm, Norge , Danmark och runt om I landet tror detta kommer bli kanon glöm inte att det kostar 50 :- att ställa ut bilen !! vi ses imorgon gott folk nu ska jag packa ner priser
Vi håller tummarna Kostar det 50:- även om man inte vill vara med i själva tävlingen utan bara vill stå där inne? Kan dock kvitta då det bara är 50:- men kan ju va bra att veta