3409
Sök

Dåre hänger ut bilförare utan regskylt fram på internet!!!

97 Inlägg
27 juni 2006
haha, en låssas polis , fan va härligt big_smile fan, klart han inte skriver sitt namn, folk skulle ju köra på han tongue

live your life as if everyday's gon be your last!!

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
27 juni 2006
Jo ioförsig,... EN som kör (registrerat motorfordon) anonymt läger ju då genast en liiiiten extraavgift på alla andra som kör med synlig skylt.
Men de anonyma har mitt fulla stöd och jag skulle också bli irriterad *hrrm, snällt sagt* om någon hände ut mig på d viset..
Brukar också även (om jag hinner) blinka o tacka för de som blinkar först på mig.(för att varna för bängen, om jag glömt slå på lyset eller om jag har någon "svart" lampa)
Senast redigerat av GT90 (27 juni 2006)

Exklusiv Medlem
25 Inlägg
27 juni 2006
trött snubbe hur orkar han... vad får han ut av detta...

Strange but not a Stranger...

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
27 juni 2006
carnageman skrev:
Mailade just till dom ansvariga för www.basio.de´där sidan ligger.
Skrev att jag ville ha namn & personnummer på den ansvarige för en polisanmälan om förtal.
Det lär ju skrämma en del.
Kan ge mig fan på att det är nån riktig sosse som ligger och sölar ner trafikrytm och prejar folk om dom ska köra om...
bmw_z skrev:
någon som vet adress \nummer till killen?

Vill bara höra din koppling mellan att han skulle vara sosse och att nu han skulle ha gjort den där hemsidan?

Kör man som folk, så hamnar man nog inte på den där hemsidan... som förövrigt inte lär spela någon roll att den existerar eftersom ingen ändå kommer att anmäla de som kör utan skyltarna. Kör de utan skylt tar polisen så småningom/förhoppningsvis hand om dem och det gissar jag inte har något med hemsidan att göra.

Onödig hemsida och onödigt att brusa upp angående innehållet... kör med vett i huvet och det lär inte bli några problem.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Leg. Spådam
816 Inlägg
27 juni 2006
Va fan, vi ordnar en träff och cruising på hans gata smile Alla plockar bort skyltarna, ljuddämpare och så kör vi runt, runt, runt hela natten!

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

eofjwlef
71 Inlägg
27 juni 2006
Hahhhhaaaaa Merclone  ,,,
Vilken Tjusig Idé ......

Bara för att han är politiker skulle man brumma ordentlligt !

Gringo /

764 Inlägg
27 juni 2006
Maizer skrev:
Visst han verkar va lite av en skol-polis men det är ju inte direkt olagligt. Filma hans sexliv(hmm) och lägg ut det nånstans som hämnd istället wink

Det lär ju snubben inte ha nåt eftersom det mesta av den vakna tiden verkar gå åt till att roa sig med detta!

TeQuilla

674 Inlägg
27 juni 2006
hur fan orkar han?

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

Rallyförare
1 075 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
"Sosse" är ett utryck för feg svensk gubbe, svensson ja typ nått åt det hållet. ¨
Kan t.ex användas i sammanhanget: DIN JÄVLA SOSSE!!! eller kanske: VILKEN JÄVLA SOSSE!!!

Enligt vad jag har fått fram så är denna "sosse" företrädare för moderaterna i tyresö big_smile

jonesono skrev:
Vill bara höra din koppling mellan att han skulle vara sosse och att nu han skulle ha gjort den där hemsidan?

10 287 Inlägg
27 juni 2006
Vilken skojare...:-D

Hur kan han veta vem som framfört dessa bilar i dessa hastigheter då?

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

375 Inlägg
27 juni 2006
vitafaran skrev:
men hahha, han får väl lägga ut dom om han vill, inget olagligt med det tongue du kan ju gå in på vägverket och få namn, personnummer o telefonummer till ägaren av ett fordon genom ett sms. Vad tror ni att snuten ska göra om dom ser den sidan? åka o gripa alla för att dom kört utan framskylt? tongue

Skulle gärna vilja veta hur du får personnummer och telefonnummer från vägverkets SMS tjänst för i så fall har dom missat det på varenda bil jag kollat upp.

Type R
368 Inlägg
27 juni 2006
Merclone skrev:
Va fan, vi ordnar en träff och cruising på hans gata smile Alla plockar bort skyltarna, ljuddämpare och så kör vi runt, runt, runt hela natten!

hahaha jag bangar fan inte tongue

Honda is the shit!

8 156 Inlägg
28 juni 2006
Grabbade denna information från hans sida:
tokstolle skrev:
Information till de som avser att anmäla denna sida till Datainspektionen (DI):
Publicering av uppgifter för uteslutande journalistiska ändamål skyddas av grundlagen och omfattas inte av PuL. Uppgifterna på denna sida sorterar alltså utanför DI:s kontroll.

Måste bara påpeka att det han sysslar med är uthängning av personer och att det är ytterst tveksamt om denna publicering av uppgifter uteslutande är för något journalistiskt ändamål?
Den följer ju inte dom etiska riktlinjerna för journalistik som bedrivs i Sverige. Man publicerar inte namn på icke dömda brottslingar. Ett exempel på detta är ju Hagamannen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Rallyförare
1 075 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
Ja tycker också att det låter suspekt...
Om inte annat så måste det falla under förtal, hur kan han veta vem som kört, bilen kan ju vara utlånad & skyltarna kan ju ha blivit stulna. Skrev en liten artikel om det hela på www.sr1.se .
Verkar som att även aftonbladet är sugna på att skriva en liten artikel om denna ytterst tveksamma verksamhet från en förtroendevald politiker...
Nä nu är det dax att sova big_smile Gonatt alla fortkörare & dårar där ute big_smile big_smile big_smile
Senast redigerat av carnageman (28 juni 2006)

59 Inlägg
28 juni 2006
jävla idiot ! :@ blir fan arg när man ser sånt ..

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha

4 Inlägg
28 juni 2006
Ursäkta mej..!!
Men enligt svensk lag får man aldrig använda andras namn i något som helst sammanhang UTAN personen i frågans tillstånd..!!
Med andra ord bryter han själv mot lagen och kan därför åtalas..!!
Tack för mig.. smile

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
28 juni 2006
fan kanske borde bli politiker... för man verkar ha jävligt för mycket fritid asså...

sen det där sista att han skriver "Publicering av uppgifter för uteslutande journalistiska ändamål skyddas av grundlagen och omfattas inte av PuL. Uppgifterna på denna sida sorterar alltså utanför DI:s kontroll."

det känns si så där...för med hjälp av reg nr kan man ta reda på allt om ägaren tex personnr. årsinkomst med mera (vägverket+skatteverket)

19 Inlägg
28 juni 2006
carnageman skrev:
Ja tycker också att det låter suspekt...
Om inte annat så måste det falla under förtal, hur kan han veta vem som kört, bilen kan ju vara utlånad & skyltarna kan ju ha blivit stulna. Skrev en liten artikel om det hela på www.sr1.se .
Verkar som att även aftonbladet är sugna på att skriva en liten artikel om denna ytterst tveksamma verksamhet från en förtroendevald politiker...
Nä nu är det dax att sova big_smile Gonatt alla fortkörare & dårar där ute big_smile big_smile big_smile

hehehe så jävla bra att du sa till tidningen synd bara att du känner en som blivit utsatt men för hoppningsvis så får ha lite stålar och så var de ju inte så farligt!

hej hopp gummi snopp

Nknn
28 juni 2006
HAHAHAA vilken lirare!

733 Inlägg
28 juni 2006
orkar inte läsa igenom allt, men va e de vi fått fran om killen så här länge?!

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Sök