3177
Sök

Volvo V70R AWD Laserblå -00:a !

Mensa -09
182 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
Hej !

Ngn som vet hur man kollar upp vilket "nr" min bil har? Eftersom det påstås enbart va tillverkade 333 st så måste dom ju ha skrivit ngnstans typ "Nr 57/333" tycker jag iaf..

Eller jag kanske kan ha fel?

MVH

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda

6 632 Inlägg
22 augusti 2010
Chassinumret ?

Lär väl stå under huvuden, bagage utrymmet eller någonstans i kupén?

De/Dem

Mensa -09
182 Inlägg
22 augusti 2010
Trådstartare
Nej, inte det jag menade.. Utan som Hondo Civic Type R Champion White har bland annat att där står vilket nr just den bilen har, att det är typ är nr 37 av 234 tillverkade.. (Siffrorna är bara exempel)

Sen har BMW också ngt sånt..

MVH

Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda

4 822 Inlägg
22 augusti 2010
s_cehlin skrev:
Hej !

Ngn som vet hur man kollar upp vilket "nr" min bil har? Eftersom det påstås enbart va tillverkade 333 st så måste dom ju ha skrivit ngnstans typ "Nr 57/333" tycker jag iaf..

Eller jag kanske kan ha fel?

MVH

nej,det står inte nånstans vilket "nr" som just din bil har.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Forummoderator
10 576 Inlägg
23 augusti 2010
3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök