4217
Sök

Tips för å styla 240?

2 123 Inlägg
30 juni 2006
360_sleeper skrev:
racing-jimpa skrev:
gör en snygg 240 ist utan massa plast o skit! räcker med en grym puts på lacken, sjysta fälgar, nån liten vinge, sänkning, o lite toning! så skulle iaf ja gjort tongue

Håller med... 240 är snygga som de är utan alla jävla kjolar och sån skit... ska vara stilrent

240 går inte att få snygg hur man än gör ^^

747 Inlägg
30 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
Ursäkta men kan inte 240 få dö ut som bilmodell?

Jag fattar inte varför folk har dem och framför allt ska styla dem. Det går aldrig få dem snygga och ju mer de försöker ju mer skämmer de ut sig.

Slit och släng bil. OK men låt det stanna där.

När f.d Epa-pojkarna skaffat sig körkort så blir det en skabbig 240 sen någon hemmatonat och överdimensionerad plast och hänger och slänger, sen en gamal MDS-baslåda så tror de att de är kungar och vill såå gärna visa upp sig nere vid korvmojjen.

Ta en vettig bil och börja med, gå upp till 850:n eller en V70? om man ska hålla på volvo.

240 är bara så desperat försök så lika bra att lägga ner... Skaffa dig ett Lunar-konto och leta reda på gamla kompisarna från lågstadiet så kan nu ut och neonstyla en vespa istället...

hmm

suck...

Visa kanske inte har råd med lite nyare bilar vid just när man har fått körkort så sluta klanka ner på 240!!!!!

Älgahäng Räjsing Club

BMW Power
2 362 Inlägg
30 juni 2006
Jo som alla andra säger, sätt inte på massa dylikt, men ditt val som sagt, du kan ju allt kolla "Extremevolvo" här på Gorg så får du se vad man kan få ihop smile

BMW, bogsering med wire :/

215 Inlägg
30 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
Ursäkta men kan inte 240 få dö ut som bilmodell?

Jag fattar inte varför folk har dem och framför allt ska styla dem. Det går aldrig få dem snygga och ju mer de försöker ju mer skämmer de ut sig.

Slit och släng bil. OK men låt det stanna där.

När f.d Epa-pojkarna skaffat sig körkort så blir det en skabbig 240 sen någon hemmatonat och överdimensionerad plast och hänger och slänger, sen en gamal MDS-baslåda så tror de att de är kungar och vill såå gärna visa upp sig nere vid korvmojjen.

Ta en vettig bil och börja med, gå upp till 850:n eller en V70? om man ska hålla på volvo.

240 är bara så desperat försök så lika bra att lägga ner... Skaffa dig ett Lunar-konto och leta reda på gamla kompisarna från lågstadiet så kan nu ut och neonstyla en vespa istället...

hmm

suck...

Va fan ett av dom bättre inläggen jag läst! Håller med! Hatar småglin som tycker dom e jättetuffa i sina hor 240is..NI förstör den modellen!

337 Inlägg
30 juni 2006
Jag vet hur du kan styla den.

1: Låna en släpkärra
2: Kör upp skiten på släpkärran
3: Kör släpkärran till en skrot
4: Tippa av skiten i en hög
5: Åk tillbaka hem
6: Gå in på blocket
7: Köp en ny bil
8: Styla den

Hur enkelt som helst.

(Detta inlägg ska inte tas på fullaste allvar, jag är en skojig typ)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Lada-missbrukare
566 Inlägg
30 juni 2006
En 240 kan enligt min åsikt bara bli snygg under huven...!! tongue

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

Bra men mild
72 Inlägg
30 juni 2006
Det är ju löjligt vad bortskämda dessa fjollor är i sina bmws och saabar, skaffa erfarenhet, idioter.... Dumma verkar ni vara också.

337 Inlägg
30 juni 2006
Peppe666 skrev:
Det är ju löjligt vad bortskämda dessa fjollor är i sina bmws och saabar, skaffa erfarenhet, idioter.... Dumma verkar ni vara också.

Så alla som inte tycker om 240 är bortskämda fjollor. Hehe... Man kan ju fråga sig vem som är dum?
Det är bara att acceptera, 240 är en hatbil av många och kommer alltid ha "bonn-stämpeln" över sig.
Senast redigerat av Reggin (30 juni 2006)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

puff
30 juni 2006
Han frågade endå om tips inte hur dålig en 240 är.

337 Inlägg
30 juni 2006
puff skrev:
Han frågade endå om tips inte hur dålig en 240 är.

Asså!

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Bra men mild
72 Inlägg
30 juni 2006
nej det var absolut inte så jag menade.. alla har olika smak, så är det ju.. tror du att en bil går ut på att bara vara snygg? då har du glömt en hel del. en 240 har sån otroligt bra driftsäkerhet, för det lilla priset! "Hat-stämpeln" tror jag inte alls på.

Mr White
1 072 Inlägg
30 juni 2006
Finns inge roligare än å komma i en 240 och bara vinka åt nån manlig spän snopp i nån bmw,jappare.Shop så är dom borta..

240 me krut är kul tongue

337 Inlägg
30 juni 2006
Peppe666 skrev:
nej det var absolut inte så jag menade.. alla har olika smak, så är det ju.. tror du att en bil går ut på att bara vara snygg? då har du glömt en hel del. en 240 har sån otroligt bra driftsäkerhet, för det lilla priset! "Hat-stämpeln" tror jag inte alls på.

"BONN-stämpel" sa jag tongue. Och sedan sa jag att många hatar 240. Och sedan frågade killen om styling, alltså snygghet. Inte nån jävla driftsäkerhet. Jag tycker han ska sälja bilen och köpa en annan om han nu vill styla något.

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

215 Inlägg
30 juni 2006
Peppe666 skrev:

Knip bara,240 ÄR ett hatobjekt..har inget med bortskämdhet att göra. Skaffa ett jobb så kanske du också har råd med något bättre än en skiten bondbil.

Fisketokig
2 997 Inlägg
30 juni 2006
Robban 245 skrev:
Finns inge roligare än å komma i en 240 och bara vinka åt nån manlig spän snopp i nån bmw,jappare.Shop så är dom borta..

240 me krut är kul tongue

Tills den dagen de startar bilarna och drar ifrån?

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
vore bättre om alla saabar dog ut

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

337 Inlägg
30 juni 2006
Dom har ju inte dött ut än, men det har 240 för sisådär 20 år sedan! Dem e rullande fossiler.

Oj, kom på att min bil är 19 år tongue Jag ändrar till att dem dog ut för 25 år sedan.
Senast redigerat av Reggin (30 juni 2006)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Maizer
30 juni 2006
Martin9-3... suck

20 Inlägg
30 juni 2006
mobbad fjollor 240 äger! tongue

6 Inlägg
30 juni 2006
Är inte alls för stylade 240, tyvärr sad     bilen är inte gjord för att va snygg.

Fordever

Sök