vet ej. ska till västerås i morgon på deras stora västerås träff som är 2ggr per år.
Börjar på hälla parkeringen vid mcdonalds i morgon kväll kl 20 & det brukar väll vara ett par hundra bilar, & lite care & sånt efteråt på natten sen vet jag inte hur det bli på lördag & sändag. sj då?
vet ej. ska till västerås i morgon på deras stora västerås träff som är 2ggr per år.
Börjar på hälla parkeringen vid mcdonalds i morgon kväll kl 20 & det brukar väll vara ett par hundra bilar, & lite care & sånt efteråt på natten sen vet jag inte hur det bli på lördag & sändag. sj då?
aha nice.. jodu ja ska var i garaget måste ju bli nå med quattron.. ska börja göra i ordning för svets av front.. och måla lite och skrapa massa underreds massa ucsh.. dit jobb ju. va tar du i timmen
hmm, ge mig 200 i timmen så kan jag åka och fixa det på en gång kom på nu att det var västerås nästa fredag den 10:e haha. fan om vi åkt i morgon och inget skulle vara då :S
hmm, ge mig 200 i timmen så kan jag åka och fixa det på en gång kom på nu att det var västerås nästa fredag den 10:e haha. fan om vi åkt i morgon och inget skulle vara då :S
hahahhahaha ja visst 200 svart va... hehe nja tror ja hoppar över det... oki om det tar dig 8 timmar kan ja betala dig 200 i timmen
haha fint å komma ner å det inte är en käft där då blir det garaget istället med mig då
är det inne i bilen eller under? eller kanske både och?
det är både och.. men det under är trökigast.. visst fixa en bläster så kan vi blästra.. dock är det ingen idee då underredsmassan ej försvinner utan bara klibbar
jaha ida har ja gjor det där skit kuliga å börja på å skrap amassa.. usch inte kul men det måste göras..tydligen va det någon som va hungrig i garaget också
mina bästa polare framöver..
ja det går ju framåt..
ska även skicka iväg fjäderbena til quattro.se så man får lite schyssta h&r coilovers