Va nog den bästa MoM som vart asså, de såg ut o va så fullt på parkeringen att folk leta efter platser så de kunde parkera... Bilar o folk så in i helvete:D Kul att de kom så mycket, hoppas nästa års träffar e likadan som denna va...
Var i norrköping med familjen och såg alla bilarna, slog mig då att det var träff. Så jag gick runt en sväng och kikade med en av ungarna. Klart trevligt!
Helt klart en bra träff, mycket bilar Vet inte om det var en planerad karavan från kolmården eller inte, men vi hamna i en i alla fall som åkte stransvägen upp på motorvägen där den höll sig intakt. Ett stort + till alla som åkte i den och höll sin plats hoppas på flera bra karavaner nästa år(men åk genom Åby då )
Säger detsamma bästa träffen iår. Inte allt för många poliser ute och inget regn! Karavanen från Kolmården via strandvägen var också rätt fint . synd bara att det vart en rätt skaplig lucka, men men i övrigt riktig rolig kväll!
Var nog som sagt den bästa träffen, jag och kompisen + brorsan hade det riktigt trevligt iallafall! Får tacka Mobeerg för den fina burnouten på kolmården!
Jag tycker träffen va lyckad en av dem bästa, jätte mycket bilar och mycket folk och typ inge poliser så jag är hel nöjd med kvällen, dem sem inte va där missade något, syns nästa år igen ofc
Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
skit bra träff och ett lyckat race mot polarens skyline. dock så hoppade spridar kontakterna dän ca 3km från hem stan så fick puttra hem sista biten för er som sedan stod o sa att min bil värkade vara slö så kommer jag nu informera er om att motorn har bara gått ca 26mil sedan ny renovering och ca 0,3 bar i laddtryck på grund av att jag inte vill över ladda när motorn är så pass ny. hoppas det finns film på racet när jag o skylinen kör och gärna lite bilder också. Tack för i år och synns nästa sesong då för hoppningsvis bilen har fått nytt avgasrör och nya chippet monterat (och nya spridar kontakter haha)