Det går inte att få nå raka svar om vad som går igenom och inte tycker jag, beror alltid på vad för gubbe man får, vilket humör han är på och om solen skiner eller inte.
Själv har jag en B23A under huven på min -76 245 och 5-växlad låda, å den är reggad med B20. Var då inga problem med bes där, ingen som ens märkte nåt.
Som sagt stor skillnad på vad man får göra och vad man kan göra... Om det går igenom bes eller inte får man ju reda på när det väl är dags ändå.
haha sant i min så sitter de en B230A, men vet inte riktigt vad skillnaden är mellan B23A och B230A är
Det går inte att få nå raka svar om vad som går igenom och inte tycker jag, beror alltid på vad för gubbe man får, vilket humör han är på och om solen skiner eller inte.
Själv har jag en B23A under huven på min -76 245 och 5-växlad låda, å den är reggad med B20. Var då inga problem med bes där, ingen som ens märkte nåt.
Som sagt stor skillnad på vad man får göra och vad man kan göra... Om det går igenom bes eller inte får man ju reda på när det väl är dags ändå.
Reggad med B20? Är det en L?
Senast redigerat av volvo_Tobias (9 september 2010)
Det går inte att få nå raka svar om vad som går igenom och inte tycker jag, beror alltid på vad för gubbe man får, vilket humör han är på och om solen skiner eller inte.
Själv har jag en B23A under huven på min -76 245 och 5-växlad låda, å den är reggad med B20. Var då inga problem med bes där, ingen som ens märkte nåt.
Som sagt stor skillnad på vad man får göra och vad man kan göra... Om det går igenom bes eller inte får man ju reda på när det väl är dags ändå.