Då var det bara några dagar tills det är tid att ställa av bilen och börja bygga ihop en ny rajser motorn till bilen byggde jag föra vintern så den står mer eller mindre helt klar att lyftas i, ska bygga nytt grenrör och lite sånt runtomkring till nya turbon. blir väldigt mycket bilder på denna tråd.
framskärmar och huv kommer att bytas då det är ganska dåligt på den .(saab sjuka). sen ska bilen lackeras om i samma gröna igen, nya rims kommer det bli på den , sänkas, och slutligen kommer bilen att mappas igen hos frank på trollspeed när den är klar. om jag hinner tidsmässigt så har jag en 6växlad 9-3ss disel låda med som kanske ska i den men det får tiden utvisa..
Det låter riktigt bra och eliminera saabs värsta fiende! Tänker förstås på lådan. hehe Hoppas du får till det!
ska försöka så gott det går. en kille innan i krsitianstad (mange) som gjort det på sin röda. plus att jag vet hur ja ska gå till väga . mycket jobb men det ska gå
Det låter riktigt bra och eliminera saabs värsta fiende! Tänker förstås på lådan. hehe Hoppas du får till det!
ska försöka så gott det går. en kille innan i krsitianstad (mange) som gjort det på sin röda. plus att jag vet hur ja ska gå till väga . mycket jobb men det ska gå
Tar du från en 4 krafsare då och fimpar medbringarna eller hur gör du ??
Dom säger ju att de är rätt mycke att bygga om för att få dit F40 lådan !
Tar du från en 4 krafsare då och fimpar medbringarna eller hur gör du ??
Dom säger ju att de är rätt mycke att bygga om för att få dit F40 lådan !
det är från en 2drivare, jag kommer lägga upp hur jag kommer gå till väga senare i tråden . det är inte prio 1 med lådan .
Uppladdningsfunktionen i forumet är för tillfället inaktiverat. Vi arbetar på ett nytt galleri och när det blir klart kommer en ny forumuppladdningsfunktion att införas,
du måste ladda upp bilder rakt in i ditt galleri sen ska du koda lite och länka över bilden från galleriet till forumet......... så jävla idiotiskt! har varit så här i fan över ett halv år nu.
du måste ladda upp bilder rakt in i ditt galleri sen ska du koda lite och länka över bilden från galleriet till forumet......... så jävla idiotiskt! har varit så här i fan över ett halv år nu.
det är inte svårt, men det är så jävla omständigt.... men du laddar upp bilden i ditt galleri, sen måste du kopiera den länken in hit i forumet och skriva [img] taggen o klistra in länken där. Efter det så är det bara o skriva din länktext i en [i] tag. Omständigt o värdelöst!!