3847
Sök

Mds i sundsvall vilket j-vla skämt!!

2 594 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
Hej har alltid tyckt bra om mds dom har bra stereo prylar till ett vettigt pris.har bott tidigare i  Östersund där det fanns en åf till mds där dom hade allt man kan tänka sig trevlig personal mm.
alltid vart nöjd,nu va jag in i mds riktiga butik i sundsvall och skulle köpa ögonlock till två st s/v70
en åt mig å en till polaren som skulle på en bilutställning 2veckor efter. när det hade gått en och en halv vecka ringde jag eftersom det bara skulle ta högst tre dagar,nej dom hade inte fått några kange i morgon ring då, ok det gjorde jag nä dom var spruckna sa en röst jaha alla 4 då eller? nej det visste han inget om dom var slängda,så vi fick fara utan ögonlock på bilutställning vilket känndes surt, detta var den 24maj ögonlocken som jag beställt har ännu inte dykt upp med olika förklaringar bytt leverantör eller att dom är sprukna i gen,nu är jag riktigt less eftersom jag var tvungen att betala allt i förskott, jag men hur i helvete kan ögonlock bara spricka är det sån dålig kvalite dom har på mds?? sen har jag bare mötts med nonchalanta småleende när jag vart där å klagat nä nu kommer jag alldrig köpa nått mer från Mds och vad det gällr ögonlocken kan dom ta och köra upp nån stans!!!!!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
2 594 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
volvo__mannen skrev:
det lät inte kul!

nej fan nu är jag less tycker synd om polare som skulle ställa ut bilen å allt,
ska dit sen å kräva pengarna till baka så beställer jag nån annan stans

171 Inlägg
3 juli 2006
bor i sundsvall och ja mds i stan är ett skämt personalen lever i sin egna lilla värd

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

2 594 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
bonden_ skrev:
bor i sundsvall och ja mds i stan är ett skämt personalen lever i sin egna lilla värd

ja dom verkar ju helt talanglösa en da när jag va dit va dom ute å tokkörde med pocket bikes
på planen där och dom var till salu ingen som vil köpa dessa sen!
vem är chef där egentligen?

171 Inlägg
3 juli 2006
han heter glenn men har ä sällan där då  han bor i åsarna så de ä väll därför dom gör lite som dom vill men jag har valt att bojkotta dom helt snakkar en massa skit gör dom oxå

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

391 Inlägg
3 juli 2006
Om jag vore du skulle jag gått in och begärt att få pengarna tillbaka.

för övrigt kan jag inget annat än hålla med.  Butiken där i sundsvall är inge vidare, jag skjussade ner en polare som ville ha en cd och ett par 6x9 or till bruks bilen  fick till svar när han frågade om det var bra grejer,   nej bra grejer är om du handlar för en 20.000 det är bra för mig.

/ Andreas

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
3 juli 2006
Själv beställt ögonlocken ifrån MDS. första gången jag beställde ifrån deras hemsida fick jag ett par riktigt bra passform på. Fanns inte ett ända fel. Gick kanske några månader (dom var fästa med eltejp) tyckte de var lika bra eftersom bilen skulla in på besiktning. Happ, åkte några dagar till så såg jag att ena ögonlocket hade försvunnit  >_<  surt som fan så fick jag beställa ett par nya. Kan då säga de att de var då de sämsta jag vart med om. Vore lättare o gjort dom själv eftersom jag fick typ göra om hela passformen med hjälpa av spackel och en helvetes massa puts. Antingen var dom för små på ena sidan, lr så vare typ 1cm kvar av ena änden eftersom dom sågat ner sidan av ögonlocket så att passformen var som .... nånting   big_smile 

Har iaf monterat dit dom nu men du får nog räkna med en heldel jobb om du får dina saker ifrån mds..     

//Fredrik

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

2 594 Inlägg
3 juli 2006
Trådstartare
peo skrev:
Själv beställt ögonlocken ifrån MDS. första gången jag beställde ifrån deras hemsida fick jag ett par riktigt bra passform på. Fanns inte ett ända fel. Gick kanske några månader (dom var fästa med eltejp) tyckte de var lika bra eftersom bilen skulla in på besiktning. Happ, åkte några dagar till så såg jag att ena ögonlocket hade försvunnit  >_<  surt som fan så fick jag beställa ett par nya. Kan då säga de att de var då de sämsta jag vart med om. Vore lättare o gjort dom själv eftersom jag fick typ göra om hela passformen med hjälpa av spackel och en helvetes massa puts. Antingen var dom för små på ena sidan, lr så vare typ 1cm kvar av ena änden eftersom dom sågat ner sidan av ögonlocket så att passformen var som .... nånting   big_smile 

Har iaf monterat dit dom nu men du får nog räkna med en heldel jobb om du får dina saker ifrån mds..     

//Fredrik

jasså ja det var det jag trodde när dom sa att dom var sprukna två ggr, jag ska dit å ångra beställningen i morgon

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
3 juli 2006
behövs de ens då? wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

73 Inlägg
3 juli 2006
om du ändå ska ha styling produkter till Volvo bil och bor i sundsvall så kolla då av http://www.hallsjostyling.com/ .. finns i Matfors ca 1½ väster om stan.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
3 juli 2006
Det ska vara BRL!! MDS är skit!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
3 juli 2006
dom håller till i Töva nu i nya lokaler..

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

Wankel
1 080 Inlägg
3 juli 2006
mds här i västerås tycker jag är skitbra, alltid hjälpsamma och dom kan sin sak tycker jag..
dom ska även hjälpa mej med ljudbygge i min nya bil

MDS Västerås

Wankel
1 080 Inlägg
3 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:
Det ska vara BRL!! MDS är skit!

brl i västerås är typ samma sak som mds i sundsvall...
ville byta ut kabelhärvan till stereon så först åkte jag till brl för att alla säger att dom är så bra..
dom kunde göra det om 2 veckor, och det skulle kosta runt 1000-1200kr..
så då stack jag till mds, dom gjorde det direkt på 20 min och tog 200 kr...aldrig mer brl för mej

MDS Västerås

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
3 juli 2006
Kan ju bero på att de var väldigt stort tryck i butiken just då! Bevisar vilket skit de är på mds eftersom dom gör de på 20 minuter. Verkar inte vara mkt kunder precis! HAHA! BRL HAR ALLT O LITE TILL!

Wankel
1 080 Inlägg
3 juli 2006
jaa det var väl en 2 kunder i butiken på brl så förstår att det var jobbigt...........dom var ju bara 4 personer som jobbade där också......
är mds skit för att dom gör jobben snabbt istället för att slöa och ta orimliga skitpriser för ett jobb som går på under halvtimmen..2000kr/h är en jävla timlön

MDS Västerås

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
3 juli 2006
Vart får du 2000kr timmen ifrån???? BRL är KVALITÈ! MDS är SKIT!

171 Inlägg
3 juli 2006
men nu vare inge tjafs om brl de va mds i sundsvall de handla om

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

Wankel
1 080 Inlägg
3 juli 2006
golfarn_nr1 skrev:
Vart får du 2000kr timmen ifrån???? BRL är KVALITÈ! MDS är SKIT!

läste du ens mitt inlägg ordentligt???
dom skulle ha 1000-1200kr för ett 20min jobb, ok, det blir en timlön på drygt 3000kr/h....

MDS Västerås

Sök