Hej har alltid tyckt bra om mds dom har bra stereo prylar till ett vettigt pris.har bott tidigare i Östersund där det fanns en åf till mds där dom hade allt man kan tänka sig trevlig personal mm.
alltid vart nöjd,nu va jag in i mds riktiga butik i sundsvall och skulle köpa ögonlock till två st s/v70
en åt mig å en till polaren som skulle på en bilutställning 2veckor efter. när det hade gått en och en halv vecka ringde jag eftersom det bara skulle ta högst tre dagar,nej dom hade inte fått några kange i morgon ring då, ok det gjorde jag nä dom var spruckna sa en röst jaha alla 4 då eller? nej det visste han inget om dom var slängda,så vi fick fara utan ögonlock på bilutställning vilket känndes surt, detta var den 24maj ögonlocken som jag beställt har ännu inte dykt upp med olika förklaringar bytt leverantör eller att dom är sprukna i gen,nu är jag riktigt less eftersom jag var tvungen att betala allt i förskott, jag men hur i helvete kan ögonlock bara spricka är det sån dålig kvalite dom har på mds?? sen har jag bare mötts med nonchalanta småleende när jag vart där å klagat nä nu kommer jag alldrig köpa nått mer från Mds och vad det gällr ögonlocken kan dom ta och köra upp nån stans!!!!!