Kul med mycket svar!
Ska försöka sammanfatta lite:
Högerstyrda japsar: Må vara lite löjlig i min önskan om att köra vänsterstyrt, men det är något jag står för. Hörstyrt går bort.
M3: Intressant bil, men kanske lite high-tech(Mycket som kan gå sönder)? Synd att den inte har sugmotor, men med 321 hk från start så kanske det räcker med väghållning och lättning för att den ska gå ordentligt ändå. Hur är det med reservdelar osv?
Audi S2/RS2: Här hittade jag några schyssta objekt på blocket direkt. Turbo, 4-krafs, äldre och mindre hightech. Kan vara något!
Nissan 200sx: En klassiker, mina tankar har gått dit många gånger under funderingarna. Finns ju hur mycket delar och trimmgrejer som helst. Mycket potential!
Porsche: Kanske en fördom, men dyrt, dyrt, dyrt?
z3 coupé: Kul, lite annorlunda bil. Surt med 200 hk och ingen turbo dock... Dock lätt kanske?
Angående det här med mekvänlig så menar jag att man hyfsat lätt ska kunna hitta hjälp på nätet, hitta reservdelar snabbt och billigt om så skulle krävas. Självklart så räknar jag med att få meka lite ibland om jag köper en rejsbil, men någon måtta får det faktiskt vara.