Då kommer till slut en liten update med bilder!
Blev lite kabel här och säkringar!
Även kartfacken är plastade och så, men dom kommer till 99% säkerhet att huggas sönder ändå och byggas om helt, då jag dels är missnöjd med formen, plus att allt säckade ihop!
Bottenplattan batterierna är skruvade i! Plus en gummistropp som är fäst i en lastögla så dom stannar på plats. Ska lägga i mer till bottenplattan, sen ska det bli en "vägg" där med basen i andra halvan. Och ska bara ha ett par kabelskor till, sen ska batterierna kopplas in!
Och slutstegen är monterade i reservhjulsbaljan, och lågnivåer plus remote är draget och inkopplat! Dock funderar jag på ett 12sek relä från innerbelysning, för att försöka motverka att det smäller i högtalarna. Blev tipsad om ett 1sek relä som kostade mycket, och tänkte därför pröva med ett 12sek relä istället. Men vet inte om den bryter strömmer efter 12sek även om där är spänning på hela tiden?
Det va allt för denna gången, kommer ny update när iaf alla batterier än inkopplade, och då kan jag även lägga upp bilder på mina fina, hemmagjorda säkringshållare