3144
Sök

Hej behöver hjälp med info om v40 fas2

111 Inlägg
13 oktober 2010
Trådstartare
hej jag undrar vad e där för skillnad på avgassystemen på Fas1 och Fas2 på en v40? e det fästpunkterna eller vad e det för skillnad har fått tag i ett helt system till en fas2a men ska ha det på en Fas1 hjälp hjälp

493 Inlägg
13 oktober 2010
släng dig under och kolla till en början.... e de något stort syns de ju rätt tydligt. annars kan du ju bara modda något litet om de e ett fäste eller något sånt skit som ska fixas. inga större operationer

Googlemaster

111 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
ok nä för jag fått tag i ett 3" Jt avgassystem till min bil som suttit på en fas2

TBM NINJA
917 Inlägg
14 oktober 2010
740_Racing skrev:
ok nä för jag fått tag i ett 3" Jt avgassystem till min bil som suttit på en fas2

Fas 2 gället bara motor å få chassi delar, sök på wiki så finner du att fas 2 är en nyarr modell där dom ändra mer än 168fel/förbättringar och alla gällde motor typ från fas1 motorn
Senast redigerat av henke_92 (14 oktober 2010)

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D

1 813 Inlägg
14 oktober 2010
det passar utan problem wink jag hade fas 1a T4a och min mamma köpte V40 fas 2 2,0T hon ville inte ha 3" rör med downpipen så jag tog det å satte på min var inga problem allt passade rakt på smile

hennes var 04a min var 98a

Åk före du så väntar jag på dig där..!

111 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
skit nice tack för all info

Kicka Laddtryck !
319 Inlägg
14 oktober 2010
henke_92 skrev:
740_Racing skrev:

Fas 2 gället bara motor å få chassi delar, sök på wiki så finner du att fas 2 är en nyarr modell där dom ändra mer än 168fel/förbättringar och alla gällde motor typ från fas1 motorn

Till viss del ja. inte "bara" motor å få chassi delar.
Ganska mycket annat också som är bättre. smile

Mvh

TBM NINJA
917 Inlägg
15 oktober 2010
Equinox skrev:
henke_92 skrev:
740_Racing skrev:

Till viss del ja. inte "bara" motor å få chassi delar.
Ganska mycket annat också som är bättre. smile

Mvh

Okidoki smile

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D

Sök