Hmm.... jo.... extra roligt.... om, den hade fungerat..... Men de e strax fixat tror jag
trasig?
Förresten. måste fråga, hur går det att sladda med awd? har hört så mycket att det knappt går alls att gasa på & sladda igenom en lång kurva tex och vissa säger att det går??
Har aldrig provat själv men jag tänkte bara eftersom awdn hoppar väll inte i förrens det släpper? eller har jag fel nu?
Quattro med konstant 4 hjulsdriv går det ju, och samma med passats 4motion? nu måste du berätta för mig hur det är
Hmm.... jo.... extra roligt.... om, den hade fungerat..... Men de e strax fixat tror jag
trasig?
Förresten. måste fråga, hur går det att sladda med awd? har hört så mycket att det knappt går alls att gasa på & sladda igenom en lång kurva tex och vissa säger att det går??
Har aldrig provat själv men jag tänkte bara eftersom awdn hoppar väll inte i förrens det släpper? eller har jag fel nu?
Quattro med konstant 4 hjulsdriv går det ju, och samma med passats 4motion? nu måste du berätta för mig hur det är
Ärligt talat så vet jag faktiskt inte, har aldrig sladdat med Volvos AWD. V70:in har stått nästan hela tiden det legat snö p.g.a. mycket arbete och inga vinterdäck, sen har den ju lagt av. Men skulle tro att det inte e några problem så länge man har lärt sig det
Har skaffat mig en (ny) kärra, avsedd att användas året runt men passar förvånansvärt bra till vintern måste jag säga. Bild från första dagen: Polerad numera
Tänkte köpa en ny vinterbil, och har tänkt mig antingen en volvo 240 eller 740, men har även tänk på mercedes 190e
Skulle gärna vilja äga en 240 då jag aldrig ägt en men hur är dom att köra på vintern? Roliga att leka med?
Mvh
Jo, roligare än 740 då de inte är lika lätta bak. Kul att leka kontrollerat. (Och trevligare bil än 740 på alla andra sätt med.) Billigast att äga är nog de som är 30+
Senast redigerat av EmilHammarlund (28 december 2010)