Golfen som har turbo och kompressor, är det R32? jag såg på blocket att det fanns R32 med "äldre" looken, så då undrar jag vilken som har kompressorn och turbon. om båda har eller bara ena.. tack på förhand!
Okej, för enda jag har hört va att 5 då skulle ha kompressor och turbo, för det är väl GTI den som gick reklam på tv, den som sladda i gruset som bara hade turbo..? den heter ju R32 GTI...
Okej, för enda jag har hört va att 5 då skulle ha kompressor och turbo, för det är väl GTI den som gick reklam på tv, den som sladda i gruset som bara hade turbo..? den heter ju R32 GTI...
Den hette bara GTI vad jag kan minnas(kan ha fel) och var en turboladdad 2liters fyra på 200hk om jag minns rätt
kan nog stämma fan va svårt det ska vara med vissa bilar bra sugen på en R32 nyare looken om det är turbo o kompressor i
Jo förstår det, själv är jag lite sugen på nya Bmw 335 med dubbelturbo En original Bmw med turbo de var ju ett tag sen.(om man räknar bort dieslarna så) Fast man måste köpa lite plast för den är inte så jäkla vacker original