3839
Sök

Konstigt samtal: Är din bil hemma?

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
Fick ett samtal tidigare och vart lite fundersam vad det handlade om egentligen.

En trevlig tjej ringde upp mig på mobilen och frågade om jag var ägare till en bil med regnummer *** ***
Jag svarade "Ja", då frågade hon om jag visste vart bilen var just nu. "På gården" svarade jag.

"Har du uppsikt över bilen, så du ser den" frågade hon igen.

Då jag hade mobilen så kunde jag gå och svara att den stod där efter en tur till fönstret.

Då tackade hon för samtalet och önskade trevlig kväll sen la på.

Så jag undrar vad i helsike var det för skummt?

Jag han inte fråga vad det gällde eller något, samtalet gick fort och det var skyddat nummer hon ringde ifrån.

Hon verkade som vilken trevlig försäljare som helst men varför skulle någon vilja veta att jag visste vart jag hade bilen?
Senast redigerat av Martin 9-3 (12 juli 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

2 652 Inlägg
12 juli 2006
jag skulle titta ut genom fönster lite då o då ikväll smile

Saab raggare : )
887 Inlägg
12 juli 2006
rattkrycka och en arg schäferhund smile

Turbo.. Because Im worth it :)

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
haha ingen risk för sånt. bilen är under uppsikt och fullt larmad, sen har jag mycket god pricksäkerhet så ev, idioter träffas lätt med handvapen från fönstret.

59 Inlägg
12 juli 2006
sov i bilen inatt nej då men kolla på bilen varje kvart ? sätt på radion så den låter hela natten eller lamoprna ? eller varnigsbilnkersen så den lysenr tror dom inte snor den då iaf ^^ ha de bra

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha

BMW Power
2 362 Inlägg
12 juli 2006
Martin 9-3 skrev:
haha ingen risk för sånt. bilen är under uppsikt och fullt larmad, sen har jag mycket god pricksäkerhet så ev, idioter träffas lätt med handvapen från fönstret.

HAHA helt rätt! big_smile same here wink

BMW, bogsering med wire :/

Nknn
12 juli 2006
Kan ju ha varit från försäkringsbolaget som ville kolla nåt, t.ex. så att du inte fuskar lr nåt.. Kan ju varit nåt sånt.

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
N0kan skrev:
Kan ju ha varit från försäkringsbolaget som ville kolla nåt, t.ex. så att du inte fuskar lr nåt.. Kan ju varit nåt sånt.

ok. men det låter ju skumt. varför skulle någon säga nej på den frågan då? hmm

perpelle
12 juli 2006
Hade det varit ditt försäkringsbolag så spelar det väl ingen roll var bilen befann sej just i detta ögonblick. Det handlar om var man parkerar den på natten etc. Om det var min bil så hade jag riggat upp något väldigt farligt smile

180 Inlägg
12 juli 2006
Martin 9-3 skrev:

haha tongue    vad har du för nånn pillerspottare då? tongue  haha
har bara en "soft air gun"    som dessutom skjuter så snett så man kann träffa folk runt hörnen me den :p  lol

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 juli 2006
parkera bilen långt ifrån där den står nu skulle ja göra  ^^
i tanke på : http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=19528
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (12 juli 2006)

Bmw osv..

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 juli 2006
säkert nån som är ute efter blen skulle jag tro så sitt och vaka du

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

120 Inlägg
12 juli 2006
ironhead skrev:
säkert nån som är ute efter blen skulle jag tro så sitt och vaka du

Jo men verkar ju dumt att ringa och "förvarna" då... Dessutom är det ju ingen Ferrari (inget ont om Saab men..)

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 juli 2006
det kan vara så att det är nån tjej som är kär i han och som ringt bara för att djävlas också eller nått men om det hade vart försökringsbolaget så borde ju tjejen ha sagt det tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

120 Inlägg
12 juli 2006
ironhead skrev:
det kan vara så att det är nån tjej som är kär i han och som ringt bara för att djävlas också eller nått men om det hade vart försökringsbolaget så borde ju tjejen ha sagt det tycker jag

Japp, helskumt va ordet ska Bull.

543 Inlägg
12 juli 2006
Om du inte har tänkt att sova i bilen inatt så kan du väl åtminstonde ta in den i huset.. Det hade nog jag gjort men det e ju bara jag det..Ne skämt åtsido.. hoppas dom inte snor den för dig iallaf..

Sov gott
MVH Glempinho

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

10 287 Inlägg
12 juli 2006
Hmmm, jag ser lite illa så jag har inte riktigt så trångborrat.

/Göran

Martin 9-3 skrev:
sen har jag mycket god pricksäkerhet så ev, idioter träffas lätt med handvapen från fönstret.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

13 Inlägg
12 juli 2006
kanske var någon undersäkning eller n åt åt det hållet, statistik över nåt

hursomhelst låter det helskumt, skulle ha lite extra koll ett par dagar framåt själv iaf

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Martin 9-3 skrev:

Samma här wink
Har ett par vaktande katter som gör ett väldans oväsende om någon okänd person smyger sig in på tomten och så är man ju beväpnad till tänderna också. Men jag tror att det räcker med baseballträ/järnrör. Farsan skulle säkert ta till hagelbössan big_smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

733 Inlägg
13 juli 2006
haha tongue tycker de låter som ett beställningsjobb ja tongue

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Sök