gamlingen skrev:
kenth66 skrev:
gamlingen skrev:
Antagligen så va polisen nån annanstans de kan ju som bekant inte vara överallt samtidigt.. men jag antar att du ringde till dom och tipsade om detta.. OM du inte gjorde det så antar jag att du inte bryr dej så mycket igentligen.
det var mrcarfreak som knäppte bilder, samt hans fästmö nathalie... tror nog att de talat/sänt detta vidare, inte enbart till GP. det finns inlägg på face av dem båda, då de ser detta som allvarligt!!!! vad tror du att jag tänkte när jag såg bilderna?
Håller fullständigt med dej... livsfarlig,, och skulle tro att brottsrubriceringen med snö på taket är samma som otillräckligt surrad last. och rutorna vårdslöshet i trafik.... tänk om alla kunde tänka om som inte sopar och skrapar.
Japp. Stämmer att snö på taket räknas som osurrad last. Grymt korkat att köra så dessutom, släpper snön och åker in i framrutan på en bil bakom är det ju kanske kört om det går illa...
Rutorna visste jag inte. Bakrutan tinar ju med eltråden på 5 minuter, men hur mycket behöver framrutan vara skrapad? Jag brukar skrapa det mesta, men resten får bilens värmeblås ta hand om... Sidorutorna är dock irriterande att inte se igenom
Senast redigerat av twin_cam (7 december 2010)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!