Den way har tycker jag ser riktigt lik 3Ms men jag låter det vara osagt än så länge. Största problemet är att hitta en vinyl med riktig struktur och som har samma reflektion och glans som äkta kolfiber med klarlack har.
ps. jag skådar en baslåda i bakgrunden, vad skall dunka i den då ?
jo det blev helt okej det är modellanpassad låda till matheus här på garaget. har även fixat lite saker åt honom i kolfiber
aa okej men vet du vad han skall ha i den ?
Basar!? hehe ne men rockford pl120 tror jag dom heter den nyare serien med 2 st 10 or, så de skall nog spela ganska så bra, har klätt lådan nu precis, den passade även bra i bilen! bilder kommer på det på hans garagetsida senare skulle jag tro!
jo det blev helt okej det är modellanpassad låda till matheus här på garaget. har även fixat lite saker åt honom i kolfiber
aa okej men vet du vad han skall ha i den ?
Basar!? hehe ne men rockford pl120 tror jag dom heter den nyare serien med 2 st 10 or, så de skall nog spela ganska så bra, har klätt lådan nu precis, den passade även bra i bilen! bilder kommer på det på hans garagetsida senare skulle jag tro!
Jag har använt det en hel del, både på vingen men även i bilen och på andra saker. Har bilder under bilen och i galleriet.. Funkar kanon, går att strecha en hel del och jag tycker det verkar hålla bra.. Blir lite sprött vid minusgrader bara har jag märkt, men inte så det faller isär eller nåt.