Här är mina två hundar. Den med blåa ögon är en hittehund jag har haft sen ett år. Polisen hitta henne på bron till polisstationen fastknuten i ett snöre. Då ägaren inte hörde av sig efter 3 veckor fick jag ta över henne. Visste inget om henne annat än att det var en tik och att hon var jätte snäll. Nu under året som gått har traff jag nån som kännde igen hunden. Dom kunde berätta att hon heter Simba, är 8 år, blanding mellan Siberian husky, Alaskan husky och Collie. Dom hade dessutom mamman till Simba (hon är 13 år och hur sprek som helst:-)
Den svarta hunden har jag haft sedan hon var valp. Hon är blandras mellan Boarder collie och Lapphund. Hon är 4 år, födde 5 valpar förra året. Van att vara med överallt:-)
har ingen hund, men däremot en norsk skogskatt som vill va med och hålla på ^^
Visst e dem påfrestande? Jag har en oxå.. hon vill sova inne på nätterna så hon står och jamar som en jävla idiot vid dörren Men hon hostar bara upp massa jävla hårbollar så hon får slagga ute lik förbannat
har alledles för mycket hundar hemma pga att morsan har kennel
5 papillon 2 stor pudlar 2 mellan pudlar 1 chines crested dog 4 dvärg pudlar 1 grand danua osäker stavning men min (lilla) vovve :p väger bara 75kg och är mellan 70-80cm hög
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.