Hej jag hjälper min kompis med hans passat 1,9 TDI 00! Går det att montera everymod på den. Vart sitter kontackt stycket på den i sånnafal.
Tack på förhand MVH Johan
Har han gamla motorn med rotorpump? Då går de Eller har han den modernare utan. Dvs är en bredare slät ventilkåpa och insprutarna sitter gömda där. Den funkar de inte på.
Monterade Evry Mod på min härk häromdagen, en Golf 3 1.9 TDI -96:a, visst fan funkar det och sådär, men mitt ladd svajar som helvete, kommer upp i 1,5 för att sen sjunka ner till under 1 bar, laddar snabbt igen upp till 1.3-1.4 men lika for ner igen, sålänge jag inte släpper gasen så håller den på sådär.. Någon som vet varför? Och kanske även har koll på vad en sådan härk ska ladda original?
måste fråga alla säger koppla på stift 2 och 3 men är det inte så att stifft 1 och 2 är linkade mellan varandre datalink och 3stiftet inte har någon uppgift ? jag bara undrar liksom vad kablarna man kopplar på har för uppgift letar mig blå på google men hittar inte något . finns det någon som vet mvh
måste fråga alla säger koppla på stift 2 och 3 men är det inte så att stifft 1 och 2 är linkade mellan varandre datalink och 3stiftet inte har någon uppgift ? jag bara undrar liksom vad kablarna man kopplar på har för uppgift letar mig blå på google men hittar inte något . finns det någon som vet mvh
Är en givare man manipulerar värdet på som är mellan stift 2 och 3 på en vp37, man säger till styrenheten att värdet är för lågt och då skickar den på mera sås
förra ägarn koppla evrymod på min nuvarande c250tdt. men grejen ä att den klipper när man laddar fullt, den stänger asså av sig... inga problem om man gasar lungt, men när man ska ladda klipper det.... Vad kan va felet?
förra ägarn koppla evrymod på min nuvarande c250tdt. men grejen ä att den klipper när man laddar fullt, den stänger asså av sig... inga problem om man gasar lungt, men när man ska ladda klipper det.... Vad kan va felet?