Hallå letar efter någon återcirkulerande dump till min bil har hittat en till ett ok pris med vet ej hur den låter? någon som har en sån här dump? länka video isf i forumet
denna dumpen på klracing.se.... men vill veta på ett ungefär hur den låter
men om ni vet någon annan återcirk dump till ett bra pris ej över 500kr, den ska låta gott med
Har även kollat lite på hks-style dumpen från klracing.se
är det bara ljud och pris som är viktigt så rekomenderar jag iboost och en sladd till stereon. http://iboostapp.com/ Det är inget skämt, det ger många fördelar mot en öppen dump.
*motorn kommer inte dö vid gassläpp *katalysatorn kommer inte brinna upp *Välj vilket ljud du vill *justera volymen efter smak. *stäng av oljudet när pappa åker med, eller efter 1 vecka när man tröttnat.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
är det bara ljud och pris som är viktigt så rekomenderar jag iboost och en sladd till stereon. http://iboostapp.com/ Det är inget skämt, det ger många fördelar mot en öppen dump.
*motorn kommer inte dö vid gassläpp *katalysatorn kommer inte brinna upp *Välj vilket ljud du vill *justera volymen efter smak. *stäng av oljudet när pappa åker med, eller efter 1 vecka när man tröttnat.
Hallå letar efter någon återcirkulerande dump till min bil har hittat en till ett ok pris med vet ej hur den låter? någon som har en sån här dump? länka video isf i forumet
men om ni vet någon annan återcirk dump till ett bra pris ej över 500kr, den ska låta gott med
Har även kollat lite på hks-style dumpen från klracing.se
Denna har jag också kollat på faktiskt. Och en kompis till mig har en liknande dump och de är bra ljud i den Men jag ska nog vänta tills efter vintern med köpa den
jag har en bamse stor öppen dump för en billig peng om du vill köpa?
vad för någon? hur mycket?
kommer inte ihåg va de va för märke faktiskt men kan såklart kika på de i garaget tänkt mig 3-400kr, är i nyskick typ. kommer ihåg att den även var ställbar på ovansidan så de är väldigt lätt att justera:)