Tänkte meddela att vi har några bilar från Kopparberg som är sugna på karavanen. Dock så kommer var och en att skriva i tråden när vi har det klart vilka bilar som ska ner till Jönköping. Vi har väl räknat på kanske fyra-fem stycken i alla fall. Men min är klar för att skrivas upp nu iaf:
Kommer inte delta i karavanen då jag föredrar att vara där innan portarna öppnar och kunna ta allt i vettig takt.
Dock kan jag informera att alla som funderar på A6 har läst på dåligt. Det är detta år LAGLIG däcksbränning under kvällen på ELMIA-området. Detta står 'sportbilen' för och det ska enligt alla uppgifter ske på utomhusarenan...
Pga en massa avhopp under veckan så kommer vi diskutera om vi skall ansluta med karavanen i Mantorp eller om vi från Örebro åker egen karavan direkt ner till Elmia, karavanen blir av men som sagt vi har inte bestämt om vi skall ansluta oss till den stora i Mantorp, hör av er vad ni tycker.
Nu är det osäkert om jag ska med, men kommer det inte bli en rejäl kö för att komma in på elmia och parkeringen ? Läste att det snart var 200 bilar i Mantorp karvanen och ligga sist i den in i Jönköping lär ju vara surt
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Nu är det osäkert om jag ska med, men kommer det inte bli en rejäl kö för att komma in på elmia och parkeringen ? Läste att det snart var 200 bilar i Mantorp karvanen och ligga sist i den in i Jönköping lär ju vara surt