Efter att ha tuffat runt på autobahn i den hiskeliga hastigheten av ~ 70km/h så kom vi tillslut fram till hotellet i Assen.
De två små hålen är till M24 bultarna som vi använde som "handtag" det stora hålet var till en bult som gick igenom ramverket inne i dörren och som skruvades fast i en svetsad mutter som satt i "golv till tak-staget" framför b-stolpen.
Ett gäng trevliga danskar som ville kolla lite på bilen, syns inte så mycket av dem, men man ser ju i alla fall lite av kupén.
Cliff tar en koll på däcken till släpet och upptäcker att vi kör på stålväven på ena sidan, kl var rätt sent på fredag eftermiddag/tidig kväll och vi kan inte ett ord holländska och är i behov av ett C-däck... *Grattis!*
Vi får kontakt med en holländsk kille som var med & anordnade tävlingen, efter ett par samtal så har han bokat in oss hos en däckverkstad. Vi lastar av Fiestan och så följer vi efter honom bort till verkstaden, vi får däcket utbytt och vi är med i matchen igen
Lördag morgon, vi rullar in till platsen där kvalet var, strax utanför Assen Motor TT-Ring.
Som ni ser så saknar vi en navkapsel på SAAB:en, den lossnade under vår färd på autobahn.
Dax för avlastning.
Vi valde att parkera bland finnarna, även de ett gäng mycket trevliga killar, även om man inte fattade ett ord när de snackade med varandra
Pandan tillhörde Team dB Devils, Cittran var Mikko "dB Warrior" Virta´s och Kadetten tillhörde Saaristo Brother´s alla utom dB Devil´s tillhörde det världsdominerande Team Loud.
På andra sidan så höll grabbarna från U.K till.
Svenske Peter T från Soundpressure.com / Bilstereodepån tar en koll på bilen.
För att kunna köra bilen så var det en och annan panel som var tvungen att tas bort.
Sen var det dax för domarna att ta en titt på bilen, då började problemen..
Engelske domaren Darren, en trevlig kille även om han hade åsikter om bilen.
Inläggen blir så långa så jag postar detta nu.