Dags för en uppdatering igen då det hänt en del, framförallt har man varit på Gatebil Mantorp vilket var sjukt kul
Har i bilen stoppat i mätare nu och gjort hjulinställning innan mantorp, på Mantorp monterades en pysventil för att få upp effekten då jag inte tyckte det räckte till på slutet på 3:an det var bara att hålla böttgas för att det kanske skulle orka men kul var det iaf...
Bilen funkade bra under helgen, chassit var underbart men effekten i motorn lämnade mycket att önska, dock lyckades jag inte få upp laddet trots pys, men kanske blir för litet hål i pysen då 2 turbos delar på en pys?
Jag rasade dessutom främre diffästet på det som jag trodde skulle vara en hyffsat skottsäker bakvagn?
Svetsade detta under lördagkvällen/natten, fick låna pinnsvets av Micke Wunderbaum, Stort tack för detta
Dock höll det sig inte, det blev inte ordentligt genombränt, men fick köra 1½ timma iaf på söndagen...
Så nu ska jag svetsa om och förstärka så det håller i fortsättningen och även montera min nyinförskaffade aem truboost och hoppas på att få upp laddet lite för mera ork i maskin
Avslutar med en sladdbild från Mantorp, Tack alla inblandade för en superrolig helg
Bilden är tagen av Sviddgummi@Facebook