Har inte uppdaterat på ett tag nu. Men inför att man skulle ner till elmia och kolla så blev det lite fart. Har lagt ner all kabel under mattorna. Strömkabel blev Autoleds 50mm2/21mm2. Till högtalarna blev det Supra PLY 3.4/s och RG-62 som lågnivå.
Lite Dynamat har också hittat ner, 3 lager under där subben kommer sitta och 2 lager under pedalerna.
Sedan kom äntligen Brädan och Huvudenheten in i bilen riktigt.
Diskanterna har jag inte än bestämt mig hur jag ska motera så det fick bli en tillfällig lösning tills jag kan bestämma mig om dom ska sitta i A-stolparna eller fästet för backspeglarna.
Ett par sista bilder på den tillfälliga baslådan och hur stegen kommer monteras i slutändan. Dock bara tillfälligt moterat just nu. (Dåliga iphone bilder)
Har inte hänt något på ett tag nu. Men lite saker som ska förhoppningsvis inkluderas i bygget.
Iphone 4, Ipad 2, Airport Express och en 12v till 230 med ren sinus till airporten. Någon som vet om man kan få toslink att funka in på Pioneers optiska?
Det är en accsesspunkt som jag kan köra AirPlay med. Alltså streama musik via wifi. Jag behåller CDn för att kunna tävla Det andra är mest för att kunna köra spotify trådlöst.
Det är en accsesspunkt som jag kan köra AirPlay med. Alltså streama musik via wifi. Jag behåller CDn för att kunna tävla Det andra är mest för att kunna köra spotify trådlöst.