Ja som rubriken lyder vad gör ni med era bilar denna vinter ?? Lägg upp bilder berätta lite kort så folk får veta
Själv så håller jag på att bygger om mina dörrsidor med dubbla 5,25kit i varje dörr sen ska hatthyllan plastas. Bakluckan ska byggas till ett form av csl stuk De är vad jag håller på med just nu
Supran får nya ventiltätningar och omdraget vaccum, sen har jag skaffat en Ascona B som får volvomotor, större bromsar och ett hårt chassi för is- och konbanekörning!
Supran får nya ventiltätningar och omdraget vaccum, sen har jag skaffat en Ascona B som får volvomotor, större bromsar och ett hårt chassi för is- och konbanekörning!
Låter spännande
Får hoppas på det, hade tänkt lägga upp en projekttråd på asconan men man är så dålig på att ta med kamera till garaget
Monterat fästen i bagaget till de avtagbara taket så jag kan få med mig de när de är av. Dessa fästen gör att takdelarna sitter stabilt och inte kan slå emot varandra eller skadas på annat sätt.
Gör nya slutrör, likadana som dessa som farsan hade liggandes fast något grövre.
Byter bakljus till dom äldre som har röda blinkers. Tycker dom ser bättre ut och smälter in i bilen bättre. Plus att bilen ser bredare ut bakifrån med dessa
Sen har jag bytt ena öglan som bältet löper igenom. Ska även flytta främre regskylten så den sitter under bilen just framför vänster framhjul.
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Jo, tyckte dom skulle passa bättre på bilen än facelift bakljusen som satt org Får se hur de går med besiktningen i vår om dom vill släppa igenom den då blinkersen bak lyser rött
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Hinner inte med min bil alls som det var tänkt i vinter. Har bara köpt en massa prylar till den som ligger i ett hörn och väntar på att få monteras. Men så är det när man renoverar stugan, jobbar heltid skift, är boxningstränare, är orförande i boxningsklubben, har en dotter som är 18 månader gammal och en sambo som jobbar heltid inom vården så vi jobbar om varandra. Önskar man hade 8 timmar till så man kunde meka med bilen också Därför har jag funderat på att sälja och köpa en rolig bruksbil istället. Typ en Subaru impreza wrx sti eller en Mitsubishi EVO 6-9
Jag kör med den! Samt att jag har köpt nya bromsar runt om som skall på väntar även på fmic ifrån US OF A
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS