3029
Sök

Saab 9-3 Stereo på netonnet

13 Inlägg
29 januari 2011
Trådstartare
lingua skrev:
Laroussi skrev:
lingua skrev:

Nemas problemas!smile
Kom ihåg bara att du MINST måste ha premium 150W.

Jag lämnar in den, och jag hoppas de kollar det innan.

Är det så att jag har mindre blir det att byta ut skiten tongue

Ska va 7 högtalare, 3 i brädan, 2 i dörrarna och 2 st 4" i hatthyllan.
300W systemet har även 6x9" i hatthyllan med slutsteg vid säkringsboxen vänster bak i skuffen.
Lycka till.

Men det är det jag har, 300W. smile

Lite ändrade planer, gick till verkstad och de ville ha bilen hos de en dag. Funkar inte för mig så jag köpte kablarna själv och montera.
Gjorde det nyss och det gick på ca 50 min tongue

Måste dra till saab sen och fixa tech II skiten. Måste bara fråga. Ska det inte läggas till en knapp för "AUX" eller är det något stereon själv känner av när jag pluggar in den?

Sen tänkte jag fråga er som redan gjort detta, i vilket håll skulle AUX kabeln in i? Jag hoppas jag gjorde rätt. Fanns två ingångar och jag valde den till vänster.

8 883 Inlägg
29 januari 2011
Laroussi skrev:
lingua skrev:
Laroussi skrev:

Jag lämnar in den, och jag hoppas de kollar det innan.

Är det så att jag har mindre blir det att byta ut skiten tongue

Ska va 7 högtalare, 3 i brädan, 2 i dörrarna och 2 st 4" i hatthyllan.
300W systemet har även 6x9" i hatthyllan med slutsteg vid säkringsboxen vänster bak i skuffen.
Lycka till.

Men det är det jag har, 300W. smile

Lite ändrade planer, gick till verkstad och de ville ha bilen hos de en dag. Funkar inte för mig så jag köpte kablarna själv och montera.
Gjorde det nyss och det gick på ca 50 min tongue

Måste dra till saab sen och fixa tech II skiten. Måste bara fråga. Ska det inte läggas till en knapp för "AUX" eller är det något stereon själv känner av när jag pluggar in den?

Sen tänkte jag fråga er som redan gjort detta, i vilket håll skulle AUX kabeln in i? Jag hoppas jag gjorde rätt. Fanns två ingångar och jag valde den till vänster.

Inga extra knappar behövs, du blädrar med CD-knappen för att lyssna via AUX.
det kommer då tyvärr bara stå "spår 1" i displayen och du kan bara ändra volymen med rattknapparna, byta spår måste göras med enheten som är inkopplad via AUX.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

3 466 Inlägg
29 januari 2011
Finns det inte usb som man kan köpa till och plugga in likadant?
Då hade man ju fått fördelen att man kan byta spår på stereon o slipper ha en extra enhet och kladda med...

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

8 883 Inlägg
29 januari 2011
M_icke_ skrev:
Finns det inte usb som man kan köpa till och plugga in likadant?
Då hade man ju fått fördelen att man kan byta spår på stereon o slipper ha en extra enhet och kladda med...

Mig veterligen finns det inget USB som funkar då det krävs någon typ av spelare som spelar upp ljudet.
Att bara koppla in ett USB-minne med musik fungerar således inte.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök